اخبار بازی

بازی God of War Ragnarok بهترین فروش در هفته اول را در مجموعه God of War رقم زد

مطابق اطلاعیه‌ای که رسانه GamesIndustry.biz به نقل از موسسه Gfk منتشر کرده ظاهرا بازی God of War Ragnarok بهترین فروش در هفته اول عرضه را در تاریخ مجموعه God of War رقم زده‌است. هنوز آمار دقیق میزان فروش این بازی در دسترس نیست. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بالاخره پس از نزدیک به چهار سال انتظار، هفته گذشته بازی God of War Ragnarok روانه بازار شد و طرفداران مجموعه فرصت تجربه این عنوان را پیدا کردند. هر چند به دلیل میان نسلی بودن بازی و تغییر کارگردان آن، تردیدهایی درباره آن وجود داشت اما، مطابق نظر منتقدان و بازخورهایی که تا کنون از مخاطبان به دست آمده، ظاهرا سانتامونیکا یک بار دیگر در خلق یک بازی محبوب موفق ظاهر شده. طبیعی است که این بازخورد مثبت روی میزان فروش بازی نیز تاثیر مستقیم داشته باشد و ظاهرا آمارهای به دست آمده نیز این مسئله را تایید می‌کنند.

رفته رفته به پایان یک هفته دیگر در انگلستان نزدیک می‌شویم و مطابق رسم همیشگی بزودی موسسه Gfk آمار دقیقی از ده عنوان پرفروش در این کشور طی هفته گذشته را اعلام می‌کند. اما پیش از آن یک پیش آمار جالب از بازی تازه عرضه شده گاد آو وار رگناروک منتشر کرده‌ است. رسانه GamesIndustry.biz به نقل از موسسه Gfk اعلام کرد این عنوان بهترین فروش در هفته اول عرضه را در تاریخ مجموعه God of War رقم زده است. آمار دقیق میزان فروش هنوز در دسترس نیست.

نسخه پیشین مجموعه که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد توانست در عرض سه روز بیش از ۳.۱ میلیون نسخه به فروش رود. با دید آیا رگناروک موفق شده این رکورد را نیز بشکند یا خیر.
God of War Ragnarok هم اکنون برای کنسول‌‎های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *