اخبار بازی

آمار فروش بازی God of War 2018 بیش از 23 میلیون نسخه است

در گزارش سال مالی سونی ذکر شده آمار فروش بازی God of War 2018 روی کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ به همراه فروش نسخه PC بیش از ۲۳ میلیون نسخه است. آمار سال گذشته و پیش از عرضه روی PC نزدیک به ۱۹.۵ میلیون نسخه بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

کم‌تر از دو هفته تا عرضه بازی God of War Ragnarok زمان باقی مانده‌ است. بدون شک این بازی یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۲۲ است و پتانسیل این را دارد تا به یکی از برگ برنده‌های سونی در نسل نهم بدل شود. البته تمامی هیجان و هایپی که پیرامون این بازی وجود دارد بدان معنا نیست که نسخه پیشین مجموعه برای طرفداران تکراری شده و ارزش تجربه آن برای مخاطبان از بین رفته است. ثبت رکوردهای جدید و خارق العاده گواه این ادعا است.

با توجه به نزدیک بودن پایان سال میلادی، بسیاری از کمپانی‌ها در سراسر دنیا اقدام به انتشار گزارش‌های خود در سال مالی گذشته می‌کند تا به سهامداران و سرمایه گذاران تصویر دقیقی از نحوه عملکرد خود ارائه کنند. سونی نیز چندی پیش کنفرانس مالی را برگزار کرد. سخنگوی شرکت در این کنفرانس اعلام کرد آمار فروش بازی God of War 2018 روی پلتفرم‌های مقصد بیش از ۲۳ میلیون نسخه است. در این آمار فروش فیزیکی و دیجیتالی روی تمامی پلتفرم‌ها لحاظ شده‌است. شکی نیست که فروش نسخه PS4 دلیل اصلی ثبت این آمار شگفت انگیز است اما، نسخه PC بازی با توجه به مدت زمان کمی که بازی روی این پلتفرم حضور داشته، عملکرد بسیار خوبی داشته. آمار سال گذشته و پیش از عرضه بازی برای رایانه‌های شخصی ۱۹.۵ میلیون نسخه بوده‌است.

مسلما سونی امیدوار است بازی گاد آو وار رگناروک عملکرد به مراتب بهتری داشته باشد. این بازی هجدهم آبان ماه (نهم نوامبر) برای کنسول‌‎های PS5 و PS4 عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *