اخبار بازی

تصاویر جدید God of War Ragnarok محیط‌ها و دشمنان متنوع بازی را به تصویر می‌کشد

در کنار انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتر از گیم‌پلی بازی به لطف نسخه دمویی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته بود، سازندگان اقدام به انتشار تصاویر جدید God of War Ragnarok نیز کردند. در این تصاویر محیط‌های چشمنواز بازی و دشمنان متنوع آن را می‌بینیم. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

زمان زیادی تا انتشار یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ میلادی باقی نمانده‌است و تب و تاب و هیجان برای تجربه بازی گاد آو وار رگناروک هر لحظه بیشتر می‌شود. مسلما با نزدیک‌تر شدن زمان انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتر و مهم‌تری از بازی با مخاطبان به اشتراک گذاشته خواهد شد. مدتی پیش سازندگان یک نسخه دمو از ساعات ابتدایی بازی را در احتیار رسانه‌های مطرج قرار دادند و بازخوردها از تجربه این نسخه و همچنین اطلاعات به دست آمده از آن، یکی از مهم‌ترین و مورد توجه‌ترین اخبار هفته جاری در واران گیم‌های ویدیویی بوده‌است. در کنار این بازخورها سازندگان از جهار گزینه‌ای که مخاطبان PS5 برای تجربه بازی پیش رو دارند نیز رونمایی کردند و در پایان تصاویر جدید بازی گاد آو وار رگناروک هایپ میان طرفداران را به بالاترین حد خود رساند.

تصاویر جدید God of War Ragnarok از گیم‌پلی بازی و از روی نسخه PS5 گرفته شده‌اند. تصاویر بازی بسیار پز جزئیات هستند و میدان دیدی وسیعی که در هر تصویر وجود دارد، تحسین برانگیز و زیبا است. در یکی از تصاویر بخشی از نبرد میان ثور و کریتوس که مسلما یکی از مورد انتظارترین بخش‌های بازی برای مخاطبان است، دیده می‌شود. محیط‌های جشمنواز و متنوع بازی در کنار دشمنان منحصر به فرد هر قلمرو مورد دیگری است که در تصاویر توجهات را به خود جلب می‌کند.

گاد آو وار رگناروک هجدهم آبان ماه برای کنسول‌‎های PS4 و PS5 منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *