اخبار بازی

تریلر جدید Final Fantasy 16 محیط‌ها و باس‌ها متنوع بازی را نمایش می‌دهد

مدتی پیش اسکوئر انیکس تریلر جدید Final Fantasy 16 را منتشر کرد. در این تریلر شاهد حضور پادشاهی‌ها و باس‌ فایت‌ها متنوعی هستیم. جهان در حال فرو رفتن به کام خاموشی است و این قلمروها برای تصاحب آخرین نور کریستال‌ها با یکدیگر نبرد می‌کنند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

برای طرفداران ژانر نقش آفرینی و بویژه نقش آفرینی‌ها ژاپنی، مجموعه فاینال فانتزی همواره جایگاه خاص خود را دارد و نسخه‌های جدید این فرنچایز هایپ و هیجان زیادی را میان مخاطبان در سراسر دنیا ایجاد می‌کنند. فاینال فانتزی ۱۶ از مدت‌ها پیش در دست ساحت است و طرفداران برای کسب هر اطلاعات و جزئیات بیشتری از آن در تب و تاب هستند. مدتی پیش اسکوئر انیکس یک تریلر جدید از این بازی را منتشر کرد. جهان بازی، Valisthea در حال فرو رفتن به کام تاریکی است و تمدن‌ها و شهرها در تلاش هستند، قدرت آخرین کریستال‌ها باقی مانده را تصاحب کنند. تاریکی به سرعت در حال پیشروی است و همین مسئله باعث جنگ و درگیری میان پادشاهی‌های مختلف شده‌است.

پادشاهی‌های نمایش داده شده در تریلر جدید Final Fantasy 16 شامل منطقه دوک نشین روزاریا (The Grand Duchy of Rosaria) که هنوز به آداب و سنن قدیمی پایبند هستند، امپراطوری سنبرک (Empire of Sanbreque) که به دنبال تصاحب مناطق حکومت‌های همسایه است، جمهوری دالمکیان (the Dhalmekian Republic) که در بیابان واقع شده‌است، پادشاهی آهن (The Iron Kingdom) که در منطقه مخوف و ترسناکی قرار دارد و در نهایت پادشاهی (the Kingdom of Waloed) است که ظاهر از دیگر مناطق بازی منفک است. نبرد میان این پادشاهی‌ها برای تصاحب آخرین نور کریستال‌ها است.

مانند همیشه تم حماسه در بازی به قوت خود باقی است و شخصیت اصلی بازی، کلایو (Clive) به همراه دوستانش در حال بررسی مناطق این سرزمین در جست و جو هدف خود هستند.

شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

فاینال فانتزی ۱۶ تابستان سال آینده به صورت انحصاری برای کنسول PS5 منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *