اخبار بازی

استودیو Ridgeline Games بخش داستانی Battlefield را می‌سازد

استودیو Ridgeline Games با هدف ساخت بخش داستانی Battlefield توسط کمپانی الکترونیک آرتز تاسیس شد. ریاست این استودیو را آقای مارکوس لتو (Marcus Lehto)، خالق مجموعه هیلو بر عهده دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک یکی از ناامید کننده‌ترین تجارب برای مخاطبان در سال میلادی گذشته، بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ بود. این عنوان که با هدف داشتن یک تجربه خاص و منحصر به فرد از بخش چند نفره، به صورت کامل بخش داستانی را حذف کرده بود و سازندگان وعده دادند تا با ارائه محتوای جذاب ذر بخش چند نفره، خلا بخش داستانی را جبران کنند اما، محتوا کم، تکراری و پر از باگ به مخاطبان ارائه شده و باعث شد تا به وضوح فقدان بخش داستانی حس شود. پس از این عرضه ناامید کننده، الکترویک آرتز اعلام کرد زین پس چند استودیو روی بتفلید کار می‌کنند تا علاوه بر سریع‌تر شدن روند ساخت، فشار کم‌تری به کارمندان وارد شود و کیفیت محتوای ارائه شده نیز ارتقا یابد.

در همین راستا این کمپانی اقدام به تاسیس استودیو Ridgeline Games نمود. این استودیو متشکل از افراد مجرب و نامدار زیادی است و آقای مارکوس لتو (Marcus Lehto)، خالق مجموعه هیلو ریاست آن را بر عهده دارد. هدف از تاسیس این استودیو ساخت بخش داستانی Battlefield است تا علاوه بر کم شدن حجم کار یک تیم، سرعت ساخت نیز افزایش یابد.
علاوه بر داشتن عنوان خالق هیلو، آقای مارکوس لتو به تاسیس استودیو V1 Interactive نیز شناخته می‌شود. استودیویی که بازی Disintegration را روانه بازار کرد و در ماه مارس سال میلادی گذشته تعطیل شد.

مطابق شایعات الکترونیک آرتز قصد دارد روایت داستانی و جهان بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ را گسترش دهد و یک کیفیت مطلوب در این بخش به مخاطبان بازی ارائه کند و بنابراین ممکن است اولین وظیفه Ridgeline Games ساخت یک کمپین داستانی یا یک بسته الحاقی داستانی برای این بازی باشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *