اخبار بازی

شایعه: بازی بعدی Assassin’s Creed به ریشه‌های این مجموعه بازمی‌گردد

یکی از کاربران یوتیوب به نام j0nathan اخیار مدعی شده بازی بعدی Assassin’s Creed کوچک‌تر و کوتاه‌تر از سه نسخه قبلی است و مانند نسخه‌های اول روی مخفی کاری تمرکز خواهد داشت. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

تقریبا از زمان عرضه Assassin’s Creed Valhalla شایعه ساختن شدن نسخه بعدی این مجموعه شنیده می‌شد. مطابق گفته اینسایدرها نسخه جدید با اسم رمز Assassin’s Creed Rift شناخته می‌شود و قرار است یک نسخه کوچک‌تر و کوتاه‌تر در مقایسه با نسخه‌های اخیر مجموعه Assassin’s Creed باشد. ظاهرا شخصیت Basim از Assassin’s Creed Valhalla پروتاگونیست این نسخه است. هسته گیم‌پلی این بازی مانند نسخه‌های ابتدایی مجموعه مخفی کاری است. اخیرا یکی از کاربران یوتیوب در یک ویدیو مدعی شده اطلاعات جدیدی درباره این نسخه مرموز به دست آورده و آن‌ را تحت عنوان “اخبار انحصاری” خود با مخاطبان به اشتراک گذاشته‌ است.

بخشی از گفته‌های j0nathan در راستای اطلاعات پیشین است. وی نیز تایید کرد که این بازی کوچیک‌‌تر است و تمرکز گیم‌پلی آن روی مخفی کاری خواهد بود. وی مدعی شد بازی بعدی Assassin’s Creed در بغداد جریان خواهد داشت و برهه زمانی رویدادهای بازی ۸۶۰ تا ۸۷۰ پس از میلاد است و اغتشاشات آن دوره در سامرا را روایت می‌کند. با توجه به بازه زمانی گفته شده، ظاهرار قرار است این بازی اولین نسخه Assassin’s Creed باشد که حال و هوای نسبتا مدرن دارد.

در نسخه جدید خبری از سیستم ارتقا لول و انتخاب دیالوگ نیست و به طور کلی المان‌های نقش آفرینی این بازی بسیار کم رنگ هستند. شهر بغداد در این بازی به چهار بخش بزرگ تقسیم بندی شده که هر کدام شامل دشمنان، محیط‌ها و باس فایت نهایی خاص خود است.

یوبی سافت زمان زیادی را صرف ساخت این بازی کرده و قصد دارد ریمیک نسخه اول Assassin’s Creed را در قالب سیزن پس Assassin’s Creed Rift به محاطبان ارائه کند. در پایان j0nathan مدعی شد اسم رسمی نسخه جدید Assassin’s Creed Mirage است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *