اخبار بازی

نسخه نسل بعدی The Witcher 3 تا پایان امسال عرضه می‌شود

[ad_1]

سی‌دی پراجکت رد رسما تایید کرد نسخه نسل نهمی بازی The Witcher 3: Wild Hunt تا پایان سال ۲۰۲۲ در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

ساعاتی پیش استودیوی لهستانی CD Projekt RED با انتشار یک توییت به مناسبت هفتمین سالگرد عرضه بازی The Witcher 3: Wild Hunt اعلام کرد نسخه نسل بعدی این بازی در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۲ برای پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که این نسخه دقیقا چه بهبودهایی را به این بازی اضافه می‌کند، اما طبق اطلاعات منتشر شده قبلی می‌دانیم که ویژگی‌هایی مانند تکنولوژی ری‌تریسینگ و پشتیبانی از حافظه‌های پرسرعت SSD کنسول‌های جدید بخشی از بهبودهای تکنیکی این نسخه از بازی هستند. نسخه پی سی بازی ویچر 3 نیز از فناوری High dynamic range یا HDR پشتیبانی خواهد کرد.

طبق تایید سازندگان بازی، این نسخه از The Witcher 3 مانند نسخه Complete Edition این بازی تمامی محتوای منتشر شده از زمان عرضه بازی در سال ۲۰۱۵ را دربرخواهد گرفت. به این معنا که کاربران کنسول‌های نسل جدید می‌توانند به‌رایگان بسته‌های الحاقی Hearts of Stone و Blood and Wine را پس از به‌پایان رساندن خط داستانی اصلی بازی به‌راحتی تجربه کنند.

شمشیرهای ویچر و مدالیون در والپیپر بازی The Witcher 3: Wild Hunt شرکت لهستانی سی دی پراجکت

مقاله‌ مرتبط:

به‌علاوه طبق تایید طراح اصلی بازی می‌دانیم که ممکن است آیتم‌هایی الهام گرفته از سریال ویچر شبکه نتفلیکس مانند زره و شنلی که هنری کویل در این سریال به‌تن داشت نیز در این نسخه از بازی در دسترس هواداران قرار بگیرد. همچنین این نسخه از بازی برای تمامی کاربرانی که پیش از این The Witcher 3: Wild Hunt را روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خریده باشند رایگان است و دیگر کاربران نیز می‌توانند جداگانه به خرید این نسخه از بازی بپردازند.

پیش از این قرار بود تا Saber Interactive که توسعه نسخه سوییچ این بازی را نیز در کارنامه دارد مسئولیت ساخت این نسخه نسل جدید را برعهده داشته باشد، اما ماه گذشته سی‌دی پراجکت اعلام کرد به‌دلیل مشکلاتی که در روند توسعه این بازی در استودیوی سیبر اینتراکتیو به‌وجود آمده است، مراحل پایانی ساخت این نسخه به تیم های بازی‌سازی داخلی سی‌دی پراجکت منتقل شده است. این مسئله باعث شد تا بازی بار دیگر تأخیر بخورد و حالا به‌نظر می‌رسد سرانجام در فصل تعطیلات سال ۲۰۲۲ می‌توانیم شاهد انتشار این به‌روزرسانی نسل بعدی باشیم.

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *