اخبار بازی

دنباله‌ی بازی Tales from the Borderlands معرفی شد

نسخه‌ی بعدی بازی Tales from the Borderlands توسط گیرباکس (Gearbox) در دست توسعه قرار دارد. این بازی در تابستان امسال به صورت کامل معرفی و در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

بازی Tales from the Borderlands به گواه بسیاری به عنوان یکی از بهترین بازی‌های استودیوی Telltale شناخته می‌شود که شخصیت های قوی، داستان‌سرایی و حالت طنز را در یک عنوان ماجراجویی تعاملی ارائه می‌دهد که برای طرفداران Borderlands به همان اندازه جذابیت داشت که برای تازه‌واردان این سری جذاب بود. گیرباکس در یک اعلامیه‌ی غافلگیرکننده تایید کرد که دنباله‌ای از این بازی منتشر خواهد شد.

بازی جدید Tales from the Borderlands در دست توسعه است و برخلاف نسخه‌ی اول که توسط استودیوی Telltale ساخته شد، این بار توسط گیرباکس ساخته می‌شود و شرکت 2K Games نیز وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده دارد. این بازی دارای شخصیت‌های تازه‌ای است و با ارائه‌ی یک تجربه‌ی ماجراجویی تعاملی مشابه، داستانی کاملاً جدید را روایت می‌کند.

بر اساس اعلام گیرباکس، نسخه‌ی جدید Tales from the Borderlands در تابستان به صورت کامل معرفی می‌شود و در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. همچنین جالب است که ببینیم آیا از شخصیت‌های معرفی شده در بازی جدید، در سایر بازی‌های آینده‌ی فرنچایز Borderlands نیز حضور خواهند داشت یا خیر. به هر حال، تلاقی زیادی بین داستان‌های اصلی از نسخه‌ی اول Borderlands و Borderlands 3 وجود داشته است.

تاکنون پلتفرم‌های مقصد بازی جدید Tales from the Borderlands مشخص نشده‌اند و همچنین هنوز تایید نشده است که آیا این عنوان به صورت اپیزودی خواهد بود یا به صورت کامل منتشر خواهد شد.

meysambMohsenj74
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *