اخبار بازی

به‌روزرسانی جدید Battlefield 2042 تغییرات مهمی را روی بازی اعمال می‌کند

به‌روزرسانی نسخه 4.0 بازی Battlefield 2042 اکنون به صورت رسمی منتشر شده است و صدها رفع اشکال را به همراه دارد.

آخرین شوتر الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و دایس (DICE) در ماه اکتبر با مشکلات فراوان و بدون ویژگی‌های استاندارد عناوین شوتر اول شخص، به بازار عرضه شد. در زمان راه‌اندازی، ادعا شد که شرکت دایس گفته است که بسیاری از بازیکنان از برنامه‌های چت مستقل مانند Discord برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند، اما آن‌ها به دنبال اضافه کردن چت صوتی به بازی در مدت کوتاهی پس از انتشار می‌باشند.

بازی جدید Battlefield صرفا یک عنوان چند نفره است که می‌تواند از ارتباطات بازیکنان در هر سه پلتفرم بهره‌مند شود. به ویژه در حالت Co-op جدید Hazard Zone، گروه‌های چهار نفره را می‌بینید که برای اولین بار برای یافتن اهداف و دریافت اطلاعات با یکدیگر رقابت می‌کنند. در پست جدید وبلاگ Battlefield 2042، تیم بتلفیلد از طرفداران برای حمایت و صبوری آن‌ها تشکر کرد.

مایلیم به خاطر صبر و شکیبایی شما در زمانی که ما روی ساخت و انتشار این به‌روزرسانی کار می‌کردیم، تشکر کنیم. ما منتظر بازخورد ادامه‌‌دار شما هستیم. حالا می‌توانید با خیال راحت وارد شوید و بازی کنید.

شرکت سازنده ادامه داد:

به‌روزرسانی بعدی ما در حال حاضر قرار است در ماه May منتشر شود و روی ارائه بهبودهای کیفیتی و رفع اشکالات تمرکز دارد. در نزدیکی انتشار آن، اطلاعات بیشتری درباره محتوای آن به‌روزرسانی به شما خواهیم گفت.

شما می‌توانید اطلاعات و متن اصلاحات کامل این پچ را در این لینک مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *