اخبار بازی

احتمالاً بازی Gears 6 عنوانی سرویس محور خواهد بود

چنین به نظر می‌رسد که بازی Gears 6 همانند Gears 5 سرویس محور بوده و تمرکز ویژه‌ای روی تجربه‌ی گیمرها از حالت چند نفره خواهد داشت.

با توجه به آگهی شغلی جدید استودیوی کوالیشن (The Coalition)، این استودیوی صاحب نام به دنبال یک طراح ارشد عناوین سرویس‌محور برای مجموعه‌ی Gears of War است. این طراح ملزم به داشتن تجربه‌ی قبلی در ساخت بازی‌های سرویس‌محور است و وظیفه دارد تا تجربه‌های سرویس‌محور را در قالب حالت‌های PvP و PvE در عناوین آینده‌ی این مجموعه شکل دهد و رهبری کند و تمرکز ویژه‌ای روی تجربه‌ی گیمرها از حالت چند نفره داشته باشد.

این موضوع شامل گیم‌پلی چندنفره، حالت‌های بازی چند‌نفره، سیستم پیشرفت، کسب درآمد از طریق بازی و مسائل اقتصادی درون بازی نیز می‌شود.

بازی Gears 5 به گونه‌ای طراحی شده است که به گیمرها انگیزه دهد تا با وعده‌ی کاهش محتوای رایگان به عنوان بخشی از یک به‌روزرسان فصلی سه‌ماهه، به تجربه‌ی بازی ادامه دهند. نقشه‌ی راه این بازی شامل افزوده شدن نقشه‌های رایگان، شخصیت‌های قابل بازی جدید و تعداد زیادی از آیتم‌های تزئینی می‌شود.

با این حال، تا جایی که از طریق بازخورد گیمرها می‌توان دریافت، واکنش‌ها به محتوای سرویس‌محور این بازی چندان مثبت نبوده است. اولین بتل‌پس این بازی به دلیل فقدان وجود هرگونه آیتم‌های تزئینی منحصر به فرد یا انحصاری به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. به عنوان مثال، بسیاری از پوسته‌های شخصیت‌های بازی فقط از طریق کمپین اصلی و حالت تک‌نفره قابل دسترسی هستند و گیمرها نیز اهمیت چندانی به سایر آیتم‌های تزئینی جزئی از جمله بنرها و اسپری‌ها نمی‌دهند.

همچنین، گیمرها نسبت به قیمت‌گذاری آیتم‌ها در این بازی نیز انتقاداتی داشتند و ادعا می‌کردند که قیمت تعیین شده برای آیتم‌های تزئینی این بازی بسیار زیادتر از حد معمول است و برای بدست آوردن آن‌ها از طریق تجربه‌ی بازی نیز باید ساعات طولانی‌ای آن را تجربه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *