اخبار بازی

به‌زودی اطلاعات جدیدی از The Callisto Protocol منتشر خواهد شد –

کارگردان The Callisto Protocol که یک بازی بقا-ترسناک به حساب می‌آید، قول داده است که اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه ارائه خواهد شد.

اولین بار در پایان سال 2020، The Callisto Protocol به عنوان جایگزین معنوی مجموعه Dead Space معرفی شد. اگرچه بازی به طور قابل توجهی در برخی نکات کلیدی متفاوت خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که باید به زودی نگاهی کاملا جدید به این عنوان داشته باشیم. گلن اسکوفیلد (Glen Scofield)، کارگردان بازی The Callisto Protocol، امروز در رسانه‌های اجتماعی، نگاه جدیدی به توسعه فعلی بازی به طرفداران مشتاق داد. اسکوفیلد به طور خاص، تصویری از استودیوی موکاپ (Mocap) در Striking Distance به اشتراک گذاشت و گفت که کار روی بازی در حال حاضر در مرحله تکمیل است. اسکوفیلد در توضیح توییت خود گفت:

این زمان مورد علاقه من هنگام ساخت یک بازی است. طراحی شروع به جمع شدن می‌کند. دوست دارم تمام کارهای سختی که تیم در استودیو موکاپ انجام می‌دهد را با شما به اشتراک بگذارم. از همه کسانی که منتظرند بازی را تمام کنیم متشکرم. به زودی چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن خواهیم داشت!

به طور کلی، بازی The Callisto Protocol بیش از یک سال است که در سکوت خبری بوده است. خارج از شراکت با اسکای‌باوند اینترتینمنت (Skybound Entertainment) که در اوایل سال 2021 اعلام شد، هیچ تریلر یا ویدئو جدیدی از گیم‌پلی بازی رونمایی نشده است. به این ترتیب، به نظر می‌رسد که نمایش بعدی The Callisto Protocol (شاید همانی که اسکوفیلد آن را به تمسخر گرفته است) چیزهای زیادی برای نشان دادن داشته باشد. در حال حاضر، The Callisto Protocol همچنان برای انتشار در اواخر سال 2022 برنامه‌ریزی شده است. هر زمان که به قفسه فروشگاه‌ها رسید، قرار است برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس‌ باکس‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *