اخبار بازی

استودیوی Certain Affinity مهندس ارشد گرافیک استخدام می‌کند

استودیوی Certain Affinity به دنبال یک مهندس ارشد گرافیک است و پیش‌نیازهای استخدام ذکرشده در آگهی شغلی منتشرشده، به شایعات بازی بعدی این استودیو قوت می‌بخشند.

شرکت مایکروسافت بازی‌های مهمی برای عرضه در آینده‌ای نزدیک دارد که توسط Xbox Game Studios در دست توسعه قرار دارند. با فرض درست بودن گزارش‌ها، چند بازی دیگر نیز در دست ساخت هستند که هنوز به طور رسمی معرفی نشده‌اند. ظاهراً استودیوهایی نظیر Certain Affinity که در گذشته نیز با ایکس باکس همکاری داشته‌اند، مسئولیت ساخت برخی از این بازی‌ها را بر عهده دارند.

اگرچه استودیوی Certain Affinity پیش از این به عنوان یک استودیوی پشتیبان شناخته می‌شد، اما چندی پیش، گزارشی مبنی بر همکاری آن با ایکس باکس در ساخت یک بازی انحصاری AAA مشابه با سری بازی Monster Hunter منتشر شده بود. اگرچه هنوز هیچ اعلام رسمی‌ای صورت نگرفته است، اما این استودیو اخیراً یک آگهی شغلی‌ منتشر کرده است که بنا بر آن، به یک مهندس ارشد گرافیک نیاز دارد.

در شرح این آگهی آمده است که استودیوی Certain Affinity در حال کار روی یک آی‌پی جدید است. بخش پیش‌نیازهای این آگهی نیز به سابقه‌ی مشارکت در ساخت بازی‌های AAA و توسعه‌ی بازی روی کنسول‌های ایکس باکس اشاره می‌کند. با توجه به این موارد، شایعات مذکور تا حد زیادی درست به نظر می‌رسند.

البته، با توجه به سایر گزارشات، این بازی تنها پروژه‌ی این استودیو نیست و Certain Affinity احتمالاً روی خلق حالتی جدید برای بخش چند نفره‌ی Halo Infinite نیز کار می‌کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *