اخبار بازی

بسته‌های گسترش‌دهنده‌‌های Cyberpunk 2077 در حال توسعه هستند

طراح ماموریت‌ها و مراحل بازی Cyberpunk 2077 به گیمرها اطمینان داد که به همراه سی‌دی پراجکت رد در حال توسعه‌ی بسته‌های گسترش‌دهنده‌ی این بازی است.

استودیوی لهستان سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) اخیراً تأیید کرد که توسعه‌ی بازی جدید مجموعه‌ی The Witcher را آغاز کرده است، اما همچنان توجه ویژه‌ای روی بازی Cyberpunk 2077 خواهد داشت. پاول ساسکو (Pawel Sasko) به عنوان طراح ماموریت‌های بازی Cyberpunk 2077 طی مصاحبه‌ای به گیمرها و طرفداران این بازی اطمینان داد که سی‌دی پراجکت رد نسبت به انتظارات آن‌ها آگاه است و کار روی این بازی را با جدیت پیش می‌گیرد.

پاول ساسکو گفت که تیم سازنده‌ی این بازی به طور فعال روی توسعه‌ی بسته‌های گسترش‌دهنده‌ی Cyberpunk 2077 کار می‌کند و حتی پس از انتشار به‌روزرسان عظیم 1.5، هنوز هم پتانسیل پیشرفت زیادی در این بازی وجود دارد.

ساسکو گفت:

من نمی‌توانم در مورد برنامه‌های آینده‌مان چیزی به شما بگویم، اما می‌توانم به شما اطمینان دهم که ما در حال کار بر روی بسته‌های گسترش‌دهنده هستیم.

ما هنوز در حال بهبود شرایط بازی هستیم، زیرا همه می‌دانیم که کارهایی برای انجام دادن وجود دارد. ما بسیار خوشحالیم که طرفداران نسخه‌ی 1.5 را پسندیدند و این به ما انگیزه بیشتری می‌دهد تا برای شما کار کنیم، زیرا قدردانی خود را نسبت به آن‌ها نشان می‌دهید.

از زمان انتشار بازی Cyberpunk 2077 و آن نسخه‌ی فاجعه‌بار اولیه، شرکت سی‌دی پراجکت نقشه‌ی راهی برای پشتیبانی از این بازی ارائه کرد که بارها دستخوش تغییر شد. اما این استودیو پیش از عرضه‌ی بازی گفته بود که پشتیبانی از آن همانند The Witcher 3 خواهد بود و بسته‌های الحاقی رایگان و قابل خرید مختلفی برای آن منتشر می‌شود.

بازی Cyberpunk 2077 هم اکنون در دسترس دارندگان پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، گوگل استیدیا و کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *