اخبار بازی

یوبیسافت در حال ساخت یک شوتر سوم شخص جدید به نام Pathfinder است

به گفته‌ی تام هندرسون، سه منبع مختلف به‌تازگی تایید کرده‌اند که شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در حال حاضر روی توسعه‌ی یک بازی شوتر سوم شخص جدید به نام Pathfinder کار می‌کند.

اطلاعات و تصاویر اخیر منتشر شده از بازی Pathfinder نشان می‌دهد که استایل گرافیکی این اثر شباهت زیادی به عنوان Hyper Scape، دیگر ساخته‌ی شرکت یوبی‌سافت دارد. با این حال، به نظر می‌رسد که این بازی ماهیت کارتونی بیشتری داشته باشد.

بازی بتل رویال Hyper Scape در تابستان 2020 منتشر شد، اما این عنوان نتوانست موفقیتی را به دست آورد. سرورهای این بازی آنلاین به دلیل کمبود بازیکن در اواخر ماه آوریل خاموش خواهند شد. حال به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت قصد دارد با بازی Pathfinder، ناکامی‌های Hyper Scape را جبران نماید.

ظاهراً بازی Pathfinder کمی متفاوت از یک عنوان بتل رویال است. در این بازی، یک تیم چهار نفره از بازیکنان وارد نقشه می شوند و مسیر خود را به سمت مرکز پیدا می‌کنند تا با رئیس اصلی هوش مصنوعی مبارزه نمایند. بازیکنان باید راه خود را از طریق دو دیوار (یک دیوار بیرونی و یک دیوار داخلی) که دارای یک سری دروازه در اطراف خود هستند، پیدا کنند. دروازه‌های مختلف در هر بازی قابل نفوذ یا قفل هستند و هر بازی را از نظر مسیری که باید طی کنید، متفاوت می‌کند.

برای رسیدن به وسط نقشه، بازیکنان باید با دشمنان هوش مصنوعی بجنگند تا سطح خود را بالا ببرند و قوی‌تر شوند. شما هر چه به وسط نقشه نزدیک‌تر می‌شوید، هوش مصنوعی سخت‌تر می‌شود. به نظر می‌رسد که بازی Pathfinder به صورت PvEvP خواهد بود، زیرا شما با سایر بازیکنان وارد نقشه خواهید شد؛ بنابراین هوش مصنوعی تنها تهدید شما نخواهد بود.

بازیکنان در Pathfinder به عنوان «قهرمانان» شناختنه می شوند که هر کدام توانایی های منحصر به فرد خود را دارند. اگرچه هنوز نمی‌توان وجود این توانایی‌ها را تعیین کرد، زیرا بازی در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد.

این بازی همچنین دارای یک هاب مرکزی است که شبیه به برج سرنوشت است. جایی که بازیکنان می‌توانند از میدان تیر استفاده کنند، به یک منطقه‌ی رویداد ملحق شوند، مسابقه‌های سرگرم‌کننده با وسایل نقلیه داشته باشند، به فروشگاه بروند و فعالیت‌های دیگری را انجام دهند.

این احتمال وجود دارد که شرکت یوبی‌سافت در طی ماه‌ها یا هفته‌های آینده به صورت رسمی از بازی Pathfinder رونمایی کند. در هر صورت باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این بازی باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *