اخبار بازی

نسخه‌ی نسل نهمی بازی Apex Legends امروز عرضه می‌شود

نسخه‌ی نسل نهمی بازی محبوب Apex Legends قرار است امروز منتشر شود. این آپدیت رایگان خواهد بود و برای بازیکنان نسل نهمی مزایایی مثل وضوح تصویر 4K و HDR خواهد داشت.

رویداد Warriors Collection بازی Apex Legends امروز آغاز خواهد شد. این رویداد به مدت دو هفته به طول خواهد انجامید و در آن شاهد بازگشت حالت Control به همراه یک نقشه‌ی جدید به نام Caustic Treatment خواهیم بود. این رویداد هم‌چنین اسکین‌های Legendary جدیدی برای Octane ،Ash ،Lifeline و Horizon به همراه خواهد داشت. با این حال این تمام ماجرا نیست.

استودیوی Respawn Entertainment تایید کرده که نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5 بازی هم قرار است امروز منتشر شود. تمام پلتفرم‌ها از پشتیبانی 60 هرتز و HDR بهره‌مند خواهند شد. این در حالی است که ویژگی‌هایی مثل خروجی 4K، سایه‌ها با وضوح تصویر بیشتر و فاصله‌ی LOD بیشتر مختص به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس خواهد بود.

بازیکنان ایکس باکس سری ایکس/اس به لطف ویژگی Smart Delivery به صورت خودکار به بهترین نسخه‌ی بازی دسترسی خواهند داشت. با این حال بازیکنان پلی استیشن 5 که بازی را دانلود کرده‌اند باید به رفتن به بخش گزینه‌ها نسخه‌ی جدید بازی را دانلود کنند و پس از آن نسخه‌ی پلی استیشن 4 را حذف کنند.

بازی Apex Legends در حال حاضر بر روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلتفرم PC و نینتندو سوییچ در دسترس است.

soosmarIlya gamer
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *