اخبار بازی

سونی نشان تجاری جدیدی برای مجموعه‌ی Knack ثبت کرده است

بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی نشان تجاری جدیدی برای مجموعه‌ی Knack را ثبت کرده است که این موضوع احتمال توسعه‌ی نسخه‌ی جدید آن را بیش از پیش قوت می‌بخشد.

به نقل از Gematsu، شرکت سونی حدود چند هفته‌ی پیش یک نشان تجاری جدید برای مجموعه‌ی Knack ثبت کرده است. البته، این موضوع به صورت قطعی به منزله‌ی توسعه‌ی نسخه‌ی سوم این مجموعه نیست و ممکن است که هدف از ثبت این نشان تجاری انتشار نسخه‌ی باندل شده از دو بازی پیشین باشد. از طرف دیگر، با توجه به شایعات ممکن است که این نشان تجاری مربوط به سه‌گانه‌ی Knack باشد و نسخه‌ی سوم این مجموعه نیز برای قرارگیری در این قالب در حال توسعه باشد.

علاوه بر این، چنین احتمال می‌رود که بازی Knack 3 به عنوان یکی از عناوینی در نظر گرفته شود که در زمان عرضه‌ی سرویس اسپارتاکوس در آن قرار می‌گیرند. طبق گزارش‌ها، سرویس پلی استیشن پلاس به زودی به یک سرویس اشتراکی چند ساختاری با سه حالت مختلف Essential ،Extra و Premium تبدیل خواهد شد. حالت Essential شبیه به مدل فعلی سرویس پلی استیشن پلاس خواهد بود و حالت Extra نیز مجموعه‌ای از بازی‌های به نسبت قدیمی‌تر نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

از سوی دیگر، مشترکین حالت Premium به سرویس ابری که میزبان کتابخانه‌ای از بازی‌های کلاسیک و همچنین ویژگی آزمایش و تست بازی‌های جدید دسترسی خواهند داشت. اعتقاد بر این است که ویژگی آزمایش‌ و تست بازی‌های جدید امکان دانلود نسخه‌های دسترسی زودهنگام را به گیمرها می‌دهند و حتی می‌توان نسخه‌های کامل بازی‌های جدید را نیز برای مدت زمان محدود تجربه کرد. در این زمینه، به نظر می‌رسد که بازی Knack 3 می‌تواند یکی از اولین بازی‌های آزمایشی پلی استیشن 5 باشد.

اولین بازی از مجموعه‌ی Knack به عنوان یک بازی زمان عرضه برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. بازی Knack 2 نیز به عنوان یک دنباله در ماه سپتامبر سال 2017 عرضه شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *