اخبار بازی

این هفته اخبار هیجان انگیزی از پلی استیشن منتشر می‌شود

به ادعای گِرِگ میلر، سه شایعه‌ی بسیار هیجان انگیز از پلی استیشن به گوش می‌رسد و در طی هفته‌ی جاری اخبار جالبی از سوی سونی منتشر خواهد شد.

چنین به نظر می‌رسد که طی چند روز آینده شاهد اخبارهای جالبی برای پلی استیشن و طرفداران آن خواهیم بود. اخیراً برخی از شایعات هیجان‌انگیز پیرامون پلی استیشن سرفصل اخبار را به خود اختصاص داده‌اند و احتمالاً طی این هفته برخی از آن‌ها به صورت رسمی معرفی و محقق خواهند شد.

در واقع، مدیر عامل و یکی از بنیان‌گذاران وبسایت Kinda Funny یعنی گرگ میلر (Greg Miller) با اطمینان خاطر در این زمینه صحبت‌های جالبی کرده است. وی اخیراً طی توییتی گفت که سه شایعه‌ی «بسیار جالب» در رابطه با پلی استیشن شنیده است و اگر حتی یکی از آنها درست باشد، اخبار را طی روزهای آینده تحت تاثیر قرار خواهد داد.

یکی از قوی‌ترین احتمالات در این زمینه، رونمایی از پروژه‌ی اسپارتاکوس است. این سرویس اشتراکی مدتی است که به عنوان رقیب ایکس باکس گیم پس مطرح می‌شود و طبق گزارش‌ها، طی هفته‌ی جاری شرکت سونی به صورت رسمی از آن رونمایی می‌کند. اما علاوه بر مورد ذکر شده، دو معرفی هیجان انگیز دیگر نیز برای پلی استیشن در راه است و صحبت‌های زیادی از جمله معرفی پروژه‌ی بعدی استودیوی ساکرپانچ (Suckerpunch) نظیر بازی جدید inFamous در این رابطه زده می‌شود.

بنابراین، تا انتشار اعلامیه‌های جدید از سوی سونی و پلی استیشن گوش به زنگ باشید و واران گیم را دنبال کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *