اخبار بازی

Resident Evil Village برای گیم پس عرضه خواهد شد –

بازی Resident Evil Village می‌تواند یکی دیگر از بازی‌های تحسین شده‌ای باشد که در روزهای آینده به جمع عناوین سرویس گیم‌ پس اضافه خواهد شد.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط نشریه لهستانی XGP در اوایل امروز، Resident Evil Village در فروشگاه Xbox فهرست شده بود و در کنار نام بازی، لوگوی سرویس گیم‌پس به چشم می‌خورد. نه مایکروسافت و نه کپکام (Capcom) در زمان نگارش این خبر اطلاعاتی به انتشار نگذاشتند. لیست مشاهده شده ممکن است یک خطای نوشتاری باشد. چند ماه قبل، هنگامی که سیدی پروجکت (CD Project) قصد داشت آپدیت نسل نهمی Cyberpunk 2077 را معرفی کند، شایعه‌ی مشابه‌ای به گوش می‌خورد.

البته لازم به ذکر است که قبلا اتفاق مشابه‌ دیگری نیز افتاده بود. به عنوان مثال، بازی Mass Effect: Legendary Edition در ابتدا با یک اشتباه فرضی برای گیم پس لیست شد و چند روز بعد، رسما توسط مایکروسافت تایید گردید. بازی Resident Evil Village در سال 2021 منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این بازی، عناصر ترسناکی را که فرنچایز با آن‌ها شناخته می‌شد، با ترکیبی از گیم پلی مبارزه‌محور حفظ کرد.

سه سال پس از وقایع Resident Evil 7، قهرمان داستان، ایتن وینترز (Ethan Winters)، برای جستجوی دختر ربوده شده خود در یک دهکده عجیب اروپایی، با موجودات جهش یافته و فرقه‌های مختلف مبارزه می‌کند. بازی Resident Evil Village در چهار روز اول انتشار خود بیش از 3 میلیون نسخه فروخت و تا ژانویه 2022 این فروش تا 6 میلیون نسخه رسید. موفقیت تجاری، این بازی را به سریع‌ترین فروش در این فرنچایز تبدیل کرد و از Resident Evil 7 پیشی گرفت.

بازی Resident Evil Village هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی‌ استیشن و ایکس‌ باکس نسل قبلی و نسل فعلی و رایانه شخصی در دسترس است. کسانی که اشتراک گیم پس دارند، باید مدتی برای خبر رسمی صبر کنند. کپکام هنوز روی DLC مورد انتظاری که قرار است در سال 2022 منتشر شود، کار می‌کند. علاوه بر اینکه بازی به احتمال زیاد به گیم پس می‌آید، بسته الحاقی آن نیز چیزی است که بازیکنان مشتاقند به زودی درباره آن بدانند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *