اخبار بازی

گزارش: چراغ سبز الکترونیک آرتز به تغییر برند سری FIFA

بر اساس یکی از گزارش‌های اخیر، شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تغییر برند سری FIFA چراغ سبز نشان داده است.

این گزارش، از سوی آقای جف گراب مطرح شده است که یکی از خبرنگاران مشهور صنعت بازی به حساب می‌آید. طبق گفته‌ی گراب در نمایش Grubbsnax وب‌سایت Giant Bomb، منابع برای او تایید کرده‌اند که نام فرنچایز قدیمی FIFA تغییر خواهد کرد. جف گراب ادعا می‌کند که پس از تغییر نام، از این سری فوتبالی با عنوان EA Sports Fotball Club یاد خواهد شد.

EA Sports FC، EA Sports Football Club، این نام بازی است.

جف گراب با اشاره به نشان تجاری EA FC که چندی پیش کشف و در فضای مجازی دست به دست شد، گفت:

من نشان‌هایی تجاری را برای آن دیدم، تصور کردم که می‌تواند تنها یک قابلیت همچون یک حالت آنلاین باشد، اما در رابطه با آن سوال کردم و همین است، این نام [بعدی سری] است.

او افزود:

آن‌ها آماده‌ی حرکت کردن هستند، آن‌ها نام دیگری را در دست دارند. ما می‌بایست تا کنون یک تریلر را مشاهده کرده باشیم. باید در آینده‌ی‌ نزدیک در این رابطه [اخبار رسمی] بیشتری را بشنویم.

تا پیش از این، چرخه‌ی بازاریابی بازی‌های سری FIFA از ماه ژوئن آغاز می‌شد. قرارداد ده ساله‌ی شرکت الکترونیک آرتز برای استفاده از برند FIFA، پس از ماه نوامبر و جام جهانی قطر به پایان خواهد رسید. منابع وب‌سایت VGC، مدعی هستند که الکترونیک آرتز بازی امسال را هم FIFA 23 نام‌گذاری خواهد کرد و احتمالا این آخرین بازی سری با نام FIFA خواهد بود.

طبق مستنداتی که وب‌سایت VGC مشاهده کرده است، شرکت الکترونیک آرتز سال آینده دو تورنمنت جام جهانی فیفا را در بازی خود جای خواهد داد؛ هم رقابت‌های بانوان و هم رقابت‌های آقایان. این موضوع به احتمال استفاده از نام FIFA برای آخرین بار می‌افزاید و اگر حقیقت داشته باشد، اولین بار است که در سری FIFA چنین اتفاقی را مشاهده می‌کنیم.

Just GOD OF WARRio
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *