اخبار بازی

بازی The Wolf Among Us 2 برای بازیکنان جدید نیز قابل درک خواهد بود

حتی اگر بازی اول از مجموعه را تجربه نکرده‌اید، نگران نباشید؛ چراکه The Wolf Among Us 2 داستان جداگانۀ خودش را دارد.

آخرین قسمت از بازی The Wolf Among Us نزدیک به هشت سال پیش عرضه شد و حالا بازی The Wolf Among Us 2 قرار است تا یک سال دیگر عرضه شود. با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توانید به سادگی بخش زیادی از بازیکنان جدید و تازه‌وارد را تصور کنید که اطلاع زیادی از یک بازی که حالا قدیمی شده ندارند. این اتفاق تاکنون برای بسیاری از بازی‌هایی که فاصلۀ عرضه نسخه‌های متفاوت آن‌ها زیاد می‌شود افتاده است و به‌نظر می‌رسد که سازندگان بازی جدید از این مجموعه نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

در یک مصاحبه با مجلۀ Edge، جِیمی اوتیلی (Jamie Ottilie)، مدیر عامل شرکت Telltale، در رابطه با ارائه یک داستان جدید گفت:

تلاش می‌کنیم که داستان‌های خود را طوری طراحی کنیم که به‌طور جداگانه شناخته شده و قابل ارائه باشند. ما فکر می‌کنیم که افتتاحیۀ اپیزود اول از بازی، اتفاقات را طوری می‌چیند که بازیکنان متوجۀ روند طی شده و اتفاقاتی که منجر به نسخۀ دوم شده است، باشند.

داستان بازی The Wolf Among Us 2 درست شش ماه پس از حوادث نسخۀ اول و در زمستان سنگین شهر نیویورک روایت می‌شود. البته برخلاف نسخۀ اول، استودیوی بازی‌سازی تل‌تیل تصمیم دارد تا تمام اپیزودهای این بازی را به‌طور همزمان توسعه دهد تا روند پیوسته و نظم بیشتری در ارائه بخش‌های مختلف به‌وجود بیاید.

قسمت اول از بازی The Wolf Among Us 2 در تاریخ نامعلومی در سال 2023 میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. کمپانی تل‌تیل همچنین با استودیوی دک‌ناین (Deck Nine) برای بازی جدید The Expanse: A Telltale Series همکاری می‌کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *