اخبار بازی

همیشه به بازی‌های داستانی وفادار خواهیم بود

رئیس استودیوهای سونی اذعان کرد که پلی استیشن در حین ساخت بازی‌های سرویس محور، به ساخت عناوین تک‌نفره و جذاب خود ادامه خواهد داد.

سونی اخیرا شرکت هیون (Haven) را خریداری کرده است، یک تیم توسعه‌دهنده به رهبری جید ریموند (‌Jade Raymond) که کهنه‌کار سری Assassin’s Creed به شمار می‌رود. اولین بازی این تیم، یک تجربه چند‌نفره مدرن خواهد بود که سرمایه‌گذاری سونی در بازی‌های چندنفره و سرویس‌محور را نشان می‌دهد. این عمل ممکن است یک قدم دورتر از ریشه‌های شرکت سونی به نظر برسد، اما رئیس استودیوهای پلی استیشن، هرمن هالست (Herman Hulst)، تایید کرده است که پلی استیشن به ساخت عناوین داستان محور تک‌نفره که این پلتفرم به آن شهرت دارد، ادامه خواهد داد.

هالست در طی مصاحبه‌ای با gamesindustry.biz می گوید:

بدیهی است که ما همیشه به ساخت بازی‌های مبتنی بر روایت تک‌نفره مانند Ghost of Tsushima، The Last of Us و Horizon Forbidden West ادامه خواهیم داد.

در حالی که بازی‌های تک‌نفره‌ای مانند Spider-Man: Miles Morales و Horizon Forbidden West بر کمپین‌های بازاریابی پلی‌ استیشن برای نسل جدید تسلط دارند، این شرکت متعهد است که در آینده به تنوع کتابخانه بازی‌های خود با عناوین متمرکز بر بخش چند‌نفره، اهمیت قائل خواهد شد. هالست توضیح می‌دهد:

ما روی بازی‌های سرویس‌محور سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، زیرا این موضوع برای ما فوق‌العاده هیجان‌انگیز است. این امر به ما اجازه می‌دهد تا دنیاهای بزرگ‌تری بسازیم. به ما امکان می‌دهد ارتباطات اجتماعی به شدت معناداری بین بازیکنان ایجاد کنیم.

ریموند اشتیاق خود را برای کار تحت مالکیت پلی استیشن ابراز کرد و افکار خود را در مورد موفقیت این برند بیان کرد:

تصادفی نیست که شما بیش از 90 بلاک‌باستر پرفروش از سونی می‌بینید. استودیوهای پلی‌ استیشن اگر مشغول ساخت بازی‌های تک‌نفره یا سرویس‌محور باشند، قصد ندارند به این زودی‌ها مواد تشکیل دهنده غذای اصلی را تغییر دهند.

هالست می گوید:

ما به انجام کاری که همیشه انجام می‌دهیم ادامه خواهیم داد. ما همیشه مشتاق تجربیات جدید و تازه هستیم.

هنوز اطلاعات زیادی از اولین بازی استودیوی هیون در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که این اثر در آینده‌ای نزدیک معرفی شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *