اخبار بازی

آپدیت نسل نهمی بازی The Crew 2 تیرماه 1401 منتشر می‌شود

پس از گذشت بیش از ۴ سال از عرضه نسخه دوم مجموعه ریسینگ Crew، یوبی سافت اعلام کرد قصد دارد آپدیت نسل نهمی بازی The Crew 2 را تیر ماه سال آینده (جولای ۲۰۲۲) برای کنسول‌های مایکروسافت و سونی عرضه کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بازی The Crew 2 شاید بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ریسینگ موجود در بازار نباشد اما، پس از گذشت چهار سال از عرضه بازی این محصول یوبی سافت هنوز جامعه قابل توجه و نسبتا پرجمعیتی از مخاطبان را در اختیار دارد که با علاقه به صورت روزانه مشغول رقابت با یکدیگر می‌شوند. مسلما پشتیبانی مداوم سازندگان از بازی و آپدیت‌های جدید با هدف افزودن محتوا در حفظ جامعه مخاطبان بازی نقش مهمی داشته‌است. اطلاعیه جدید ناشر درباره بازی می‌توان به دلیل تازه و مهم دیگری برای طرفداران بازی برای ادامه تجربه آن محسوب شود.

اکانت رسمی کرو ۲ در توئیتر اخیرا با انتشار یک توئیت اعلام کرد در سال پنجم عرضه بازی، سازندگان همچنان با قدرت قصد دارند از بازی خود پشتیبانی کنند و چندین آپدیت مهم و موثر را در دست ساخت دارند. به عنوان مثال بخشی از این آپدیت‌ها راندن و کنترل کردن اتومبیل‌های بازی را طبیعی‌تر و خوش دست‌تر می‌کند. آپدیت نسل نهمی بازی The Crew 2 نیز اواسط ماه جولای سال ۲۰۲۲ (تیر-مرداد) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود. به واسطه این آپدیت نسخه‌های نسل نهم The Crew 2 با نرخ فریم شصت اجرا می‌شوند.

The Crew 2 هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی اسیتشن ۴، گوگول استدیا و PC در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *