اخبار بازی

مخاطبان تا کنون بیش از 442 میلیون دلار برای ساخت بازی Star Citizen اهدا کرده‌اند

وبسایت رسمی استودیو Cloud Imperium Games اعلام کرد مطابق آخرین آمار، ۳۵۹۳۷۵۰ مخاطب از سراسر دنیا تا کنون بیش از ۴۴۲ میلیون دلار برای ساخت بازی Star Citizen اهدا کرده‌اند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

داستان ساخت بازی Star Citizen مسلما یکی از پر فراز و نشیب‌ترین و جالب توجه‌ترین ماجراهای جاری در صعنت بازی‌های ویدیویی است. این شبیه ساز نبرد سفینه‌های فضایی پروژه جاه طلبانه‌ای است که مدت‌ها است در دست ساخت است تا جایی که به عقیده بسیاری ممکن است هیچ گاه شاهد عرضه آن نباشیم. سازندگان برای رد چنین ادعایی به صورت متداول و دائمی اخبار جدیدی از روند ساخت بازی و رویدادهای پشت صحنه‌ای ساخت منتشر می‌کنند. علی رغم تمامی شک‌ها و تردیدهایی که مخاطبان درباره روند ساخت این بازی دارند اما، همچنان با سخاوت تمام مشغول اهدا پول برای تسریع پروژه هستند.

تا پایان ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ میلادی، بیش از ۴۱۰ میلیون دلار بودجه مردمی برای ساخت بازی Star Citizen جمع آوری شده بود. مطابق اطلاعیه جدید وبسایت رسمی استودیو Cloud Imperium Games تا کنون بیش از ۴۴۲ میلیون دلار از سوی ۳۵۹۳۷۵۰ مخاطب به تیم سارنده برای کمک به ساخت بازی اهدا شده‌است. به طور دقیق‌تر این مبلع ۴۴۲۴۰۴۶۹۴ دلار است.

نسخه تک نفره بازی استار سیتیزن با نام Squadron 42 نیز در دست ساخت که تاریخ دقیق انتشار این بازی نیز هنوز مشخص نیست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *