اخبار بازی

جزئیاتی از دنباله‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare فاش شد

اخیراً یکی از اینسایدرها به نام TheGhostofHope موفق به کشف و نشر جزئیات جدیدی از بخش چند نفره‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare II شده است.

اخیراً جزئیات جدیدی از بازی 2022 Call of Duty که احتمالاً Modern Warfare II نامیده خواهد شد و دنباله‌ای برای بازی Call of Duty: Modern Warfare 2019 خواهد بود فاش شده است. البته، شرکت اکتیویژن عمدتاً در حفظ و حراست از اطلاعات بازی‌های آینده‌ی خود دقت به خرج نمی‌دهد و معمولاً محتوای عناوین این شرکت چندین ماه پیش از معرفی رسمی در دسترس عموم قرار می‌گیرند.

علاوه بر این، گزارش‌ها حاکی از این هستند که طول عمر این بازی دو سال خواهد بود و بازی بعدی مجموعه‌ی Call of Duty که توسط شرکت تری‌آرک (Treyarch) در حال توسعه است در سال 2024 عرضه خواهد شد.

با استناد به اطلاعات منتشر شده از MWII، محتوای این بازی پیرامون جنگ علیه کارتل‌های مواد مخدر در امریکای جنوبی خواهد بود و حالت‌های جدیدی را شامل می‌شود. همچنین، برخی از حالت‌های این بازی از حالت‌های فوق‌العاده تاکتیکی بازی Rainbow Six Siege الهام گرفته شده‌اند.

این اطلاعات توسط اینسایدری معتبر در توییتر به نام TheGhostofHope منتشر شده است. وی قابل توجه‌ترین تغییر را در زمینه‌ی سیستم Perks بازی خطاب می‌کند و قرار است در این بازی جدید گیمرها به جای 3 Perk از تعداد 4 Perk بهره‌مند شوند.

جزییاتی از Perkهای بازی در دسترس نیست، اما در بازی MWII می‌توانید تعداد 4 Perk را انتخاب کنید. این بدین معنی است که شما باید 2 Perk را در ستون اول انتخاب کنید و در ستون دوم و سوم هر کدام یک Perk دیگر را گزینش کنید. ستون اول براساس سبک بازی شما تغییر خواهد کرد.

علاوه بر Perkها، وی تایید کرد که وجود یک مینی‌مپ کلاسیک نیازمند هیچ Perk خاصی نیست و این نقشه‌ها به صورت پیش‌فرض وجود خواهند داشت. همچنین، در صورت استفاده از سلاح‌های مجهز به لیزر، تمامی افراد حاضر در نقشه می‌توانند نور لیزرها را مشاهده کنند.

در حالی که موارد فوق می‌توانند به شدت مورد استقبال طرفداران Call of Duty قرار بگیرند، موردی وجود دارد که ممکن است چندان جذاب به نظر نرسد. به گفته‌ی وی، پِرکی به نام Last Stand از طریق بخش Field Upgrade در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا پس از مرگ نیز به کمک یک اسلحه‌ی سبک برای مدتی محدود تیراندازی کنند.

پِرک Last Stand در حال حاضر در بازی Modern Warfare II قرار گرفته است و به‌عنوان یک Field Upgrade در دسترس خواهد بود. امیدوارم که اینفینی وارد (Infinity Ward) این پِرک را پس از انتقادات گیمرها پیش از عرضه‌ی بازی حذف کند.

در پایان نیز وی افزود که نقشه‌های MWII سبک کلاسیک‌تری خواهند داشت و به دلیل انتقاد شدید کاربران از نقشه‌های Modern Warfare 2019، اینفینیتی وارد از طراحی متفاوت‌تری در نقشه‌های خود بهره گرفته است.

طبق گزارش‌ها، بازی Call of Duty: Modern Warfare II در سال جاری میلادی برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *