اخبار بازی

کارگردان بازی Perfect Dark استودیو Initiative را ترک کرد

آقای Dan Neuburger، کارگردان بازی Perfect Dark ماه گذشته از تیم سازنده این بازی و استودیو Initiative جدا شده‌است. آقای Drew Murray، طراح ارشد Initiative نیز فوریه سال گذشته از این استودیو جدا شده بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

زمانی که سال ۲۰۱۸ کمپانی مایکروسافت خبر تاسیس استودیو که متشکل از اعضای سرشناس مجرب استودیوهای بزرگ و نامدار بود را داد، بسیاری از طرفداران برند ایکس باکس و ویندوز از تصور ساخت بازی‌‌های AAA و بزرگی که این استودیو در آینده منتشر کند، مشعوف و هایپ شدند و منتظر معرفی اولین پروژه این استودیو بودند و بالاخره دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی مایکروسافت با انتشار یک تریلر از بازی Perfect Dark رونمایی کرد. چند هفته بعد یعنی در فوریه سال ۲۰۲۱، خبر جدایی آقای Drew Murray، طراح ارشد بازی در فضای مجازی پخش شد و ظاهرا یکی دیگر از اعضای ارشد استودیو نیز تیم سازنده بازی را ترک گفته‌است.

بر اساس اطلاعات موجود در پروفایل لینکدین آقای Dan Neuburger، کارگردان بازی Perfect Dark ایشان ماه گذشته از تیم سازنده بازی و استودیو Initiative جدا شده‌است. اینسایدر معروف، Klobrille اطلاعات و برداشت‌های خود را درباره این اتفاق با طرفداران مایکروسافت به اشتراک گذاشت. هر چند بسیاری از طرفداران نگران خالی شدن استودیو از نیرو مجرب و تاثیر منفی آن روی روند ساخت بازی هستند، Klobrille می‌گوید هدف اصلی مایکروسافت از تاسیس این استودیو این بوده که “اعضای آن یک ایده خام را تا مرحله طراحی مفهومی و همچنین تمامی مراحل پیش تولید رشد دهند و پس از آن فاز تولید نهایی را به استودیویی واگذار کنند که نیرو انسانی کافی برای چنین امری را داشته باشد.” و علت اصلی نام گذاری Initiative (پیش قدمی، آغاز) به همین دلیل است.

وی همچنین تاکید کرد روند ساخت بازی بسیار پیشرفته‌تر از آن چیزی است که عموم مردم متصور هستند و احتمالا Perfect Dark طی سال ۲۰۲۳ روانه بازار می‌شود. این بازی هم اکنون برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S و PC در دست ساخت است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *