اخبار بازی

شایعه: رویداد E3 2022 به صورت دیجیتالی برگزار می‌شود

به گفته اینسایدر معروف، آقای تام هندرسون (Tom Henderson)، موسسه ESRB با ارسال ایمیل به ناشران و بازی سازان در سراسر دنیا اعلام کرده رویداد E3 2022 به صورت دیجیتالی برگزار می‌شود. پیشتر شایعاتی مبنی بر لغو شدن مراسم امسال در فضای مجازی پخش شده بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

شاید باورش کمی دشوار باشد اکا، نزدیک به دو سال از شیوع جهانی ویروس کووید-۱۹ می‌گذرد و همچنان بسیاری از گردهمایی‌ها و کنفرانس‌ها در سراس دنیای به صورت مجازی برگزار می‌شود. مراسم E3 به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت بازی‌های ویدیویی نیز از تاثیرات شیوع این ویروس مصون نبود و پس از لغو شدن E3 2020، رویداد سال گذشته میلادی نیز به صورت دیجیتالی برگزار شد. مدتی پیش به صورت رسمی اعلام شد که مراسم امسال نیز به صورت فیزیکی برگزار نمی‌شود.

ژورنالیست مشهور، آقای جف گراب مدتی پیش مدعی شد مسئولان برگزاری رویداد E3 2022 قصد دارند این رویداد را نیز مانند سال ۲۰۲۰ میلادی لغو کنند. با توجه به شهرت و اعتبار آقای گراب در زمینه افشای اطلاعات، بسیاری از مخاطبان، از افشای این حبر ناامید و ناراحت بودند. روز گذشته اینسایدر معروف، آقای تام هندرسون مدعی شد موسسه ESRB با ارسال یک ایمیل به ناشران و بازی سازان در سراسر دنیا اعلام کرده رویداد E3 امسال به صورت دیجیتالی برگزار می‌شود. آقای هندرسون می‌گویذ در صورت صحت داشتن خبر ارسال ایمیل‌ها، بزودی برگزاری رویداد امسال نیز به رسانه‌های اطلاع رسانی خواهد شد.

مراسم گیمزکام ۲۰۲۲ قرار است از ۲۴ام تا ۲۸ام آگوست به صورت فیزیکی و دیجیتالی برگزار شود و در صورت لغو رویداد E3، انتظار می‌رود شاهد نمایش‌های طولانی‌تر و جذاب‌تری در این مراسم باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *