اخبار بازی

تاریخ انتشار ریمیک بازی Dead Space اوایل سال 2023 میلادی است

استودیو Motive با انتشار یک توئیت کوتاه، اعلام کرد تاریخ انتشار ریمیک بازی Dead Space اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی است. این بازی هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست ساحت است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

سال گذشته و در جریان رویداد E3 2021 بود که کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو Motive خبر از ساحت ریمیک نسخه اول سه‌گانه Dead Space دادند. این سه‌گانه یکی از برترین و محبو‌ب‌ترین بازی‌ها در ژانر وحشت بقا بود که در نسل هفتم توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و زمانی که الکترونیک آرتز تصمیم به تعطیل کردن Visceral Games، خالق این مجموعه گرفت بسیاری از مخاطبان غمگین و ناامید شدند. از زمان معرفی این ریمیک، سازندگان و ناشر اطلاعات جدیدی از بازی را منتشر نکردند.

چند روز پیش خبر برگزاری یک لایو استریم توسط استودیو Motive با محوریت Dead Space Remake اعلام شد و روز گذشته این استودیو در کنار مشخص کردن تاریخ انتشار ریمیک بازی Dead Space از جنبه‌های مختلف سیستم صداگذاری بازی نیر رونمایی کرد. سازندگان یک مکانیزم جدید در این بخش طراجی کرده‌اند، به نام A.L.I.V.E. که باعث می‌شود صداگذاری محیطی بازی بسته به شرایط و میزان نوار سلامتی ایزاک تغییر کند. مواردی مانند دویدن، استرس، ترشح آندرنالین به دلیل تنش‌های محیطی و … روی صداهای محیط بازی تاثیر خواهد داشت.

شما می‌توانید ویدیو کامل این لایو استریم را از اینجا تماشا کنید.

Dead Space Remake برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *