اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Forspoken به تعویق افتاد – واران گیم

شب گذشته استودیو Luminous Productions خبر از تاخیر در تاریخ انتشار بازی Forspoken داد. این بازی نوزدهم مهر ماه ۱۴۰۱ برای پلتفرم‌های مقصد منتشر می‌شود. سازندگان از این زمان بیشتر برای خلق اثری بهره می‎‌برند که مخاطبان سراسر دنیا تا سال‌ها به تجربه آن بپردازند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک یکی‌ از بهترین و پربازدیدترین نمایش‌های رویداد E3 2021، تریلر گیم‌پلی بازی Forspoken بود. محصول جدید استودیو Luminous Productions و اسکوئر انیکس با گیم‌پلی پر سرعت و هزیحان و گرافیک نسل نهمی توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد و افراد زیادی برای تجربه آن لحظه شماری می‌کردند. در ابتدا قرار بود این بازی روز سه شنبه سوم خردادماه سال آینده منتشر شود اما، شب گذشته ناشر و سازنده خبر از تعویق در زمان انتشار بازی دادند. به گفته سازندگان آن‌ها زمان بیشتر را صرف خلق اثری می‌کنند که مخاطبان در سراسر دنیا تا سال‌ها به تجربه آن بپردازند.

تاریخ انتشار بازی Forspoken نوزدهم مهر ماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود. به گفته سازندگان مراحل اصلی ساخت بازی طی شد و آن‌ها چند ماه آینده را صرف پولیش کردن بازی و رفع ایرادات فنی آن می‌کنند. آخرین تریلر بازی مربوط به دسامبر سال ۲۰۲۱ می‌شود که در آن زمان بار دیگر سیستم مبارزات و گشت و گذار و اکتشاف بازی توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

انتظار می‌رود شاهد نمایش جدیدی از بازی در کنفرانس اسکوئر انیکس در رویداد E3 2022 باشیم. بازی Forspoken برای پلتفرم‌های PS5 و PC عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *