اخبار بازی

بازی Perfect Dark احتمالاً در E3 2022 نمایش خواهد داشت

بر اساس گفته‌های جدید جف گراب (Jeff Grubb)، این احتمال وجود دارد که بازی Perfect Dark در مراسم ویژه‌ی ایکس‌باکس در E3 2022 نمایش داشته باشد.

آقای جف گراب از Gamesbeat، اخیراً در جریان جدیدترین قسمت پادکست The Xbox Era، در خصوص بازی‌های آینده‌ی ایکس‌باکس و احتمال حضور آن‌ها در مراسم E3 امسال صحبت کرده است.

این ژورنالیست مطرح صنعت بازی در مورد برخی از بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس که در دست توسعه قرار دارند، اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارند، اظهار داشت:

بازی Perfect Dark ممکن است در سال 2023 منتشر شود، با این حال، احتمال عرضه‌ی آن در سال 2024 نیز وجود دارد. فکر می‌کنم ما این بازی و Avowed را در بین این دو سال خواهیم دید. این دو بازی در آن مرحله، نزدیک به 5 سال از روند توسعه‌ی کامل خود را می‌گذارنند.

همچنین آقای گراب در خصوص گمانه‌زنی‌ها در مورد بازی‌های حاضر در رویداد ایکس‌باکس در E3 2022 گفت:

بخش زیادی از این مراسم به طور مشخص به بازی Starfield اختصاص خواهد داشت. همچنین احتمالاً شاهد نمایشی از گیم‌پلی بازی‌های Redfall و Forza Motorsport 8 خواهیم بود. علاوه بر این، ممکن است در خصوص بازی‌هایی که قرار است در سال 2023 عرضه شوند، صحبت شود. من انتظار دارم که گیم‌پلی بازی Perfect Dark نیز در این مراسم نمایش داده شود.

بازی Perfect Dark در جریان مراسم The Game Awards 2020 به صورت رسمی معرفی شد. استودیوی The Initiative وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی را برعهده دارد. همچنین چندی پیش اعلام شد که استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) نیز در ساخت این بازی با The Initiative همکاری می‌کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *