اخبار بازی

شایعاتی از بازیگران حاضر در بازی GTA 6 به گوش می‌رسد

ماه گذشته، راکستار (Rockstar) تایید کرد که GTA 6 احتمالا برای PS5 و Xbox Series X در حال توسعه است. حالا شایعات جدیدی از تیم بازیگری این بازی به گوش می‌رسد.

چیزی که ما در اختیار داریم، همان چیزی است که همیشه داشته‌ایم، هزاران نسخه از شایعات، گزارش‌ها، درزها و گمانه‌زنی‌ها. آخرین این شایعات توسط Matheusbr9895 به گوش می‌رسد که ادعا می‌کند، برخی از بازیگران بازی را فاش کرده است. با فرض دقیق بودن این اطلاعات، این اولین باری است که لیستی از بازیگران GTA 6 لو می‌رود. اگر فاش کننده را باور داشته باشید، خورخه کونسخو (Jorge Consejo) و گای فورت (Guy Fortt) هر دو در بازی هستند. هیچ یک از این بازیگران نام آشنا نیستند، چیزی که راکستار معمولا ترجیح می‌دهد.

با اینکه راکستار در طول سال‌ها با نام‌های بزرگ زیادی کار کرده است، آن‌ها دوست دارند استعدادهای کمتر شناخته شده بازیگری را در بازی‌های خود، به‌ویژه در نقش‌های اصلی، انتخاب کنند. خورخه کونسخو که در سال 1979 متولد شد، بیشتر به خاطر کارش در تولیدات مختلف اسپانیایی شناخته شده است. طبق صفحه IMBD، او بیشتر برای نقش‌هایش در El Rostro de Analía (2008) ،Codigo Postal (2006) و Pasión Prohibida (2013) شناخته شده است. در همین حال، سابقه گای فورت در صفحه IMDB ذکر نشده است، اما فعالیت حرفه‌ای او به سال 2002 باز می‌گردد.

طبق صفحه IMDB، او بیشتر به خاطر کارش در فیلم The Color Purple شناخته می‌شود. متاسفانه، در حالی که افشاگر تاکید می‌کند که این بازیگران در بازی هستند، هیچ اطلاعات یا بینشی در مورد نوع نقش‌هایی که برای آن‌ها انتخاب شده است، ارائه نمی‌کند. شما می‌تواند فرض کنید که آن‌ها برای نقش‌های اصلی داستان انتخاب شده‌اند، وگرنه چه فایده‌ای دارد که هر چیزی را فاش کنید؟ در حال حاضر، این فقط یک فرض است. این اطلاعات می‌تواند کاملا درست یا کاملا غلط باشد. تنها گذشت زمان صحت آن را مشخص می‌کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *