اخبار بازی

آپدیت بازی Shadow Warrior 3 بزودی برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌شود

استودیو Flying Wild Hog اعلام کرد در اسرع وقت آپدیت بازی Shadow Warrior 3 با هدف رفع ایرادات فنی اساسی بازی برای تمامی پلتفرم‌های مقصد، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و PC منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

Shadow Warrior 3، محصول جدید استودیو Flying Wild Hog هفته گذشته برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان رایانه‌های شخصی منتشر شد و مورد تحسین نسبی منتقدان قرار گرفت. در کنار تحسین و تقدیر از سازندگان، ایراداتی نظیر کم بودن ساعات گیم‌پلی، عدم وجود بخش کو آپ در زمان عرضه و مشکلات فنی روی تمامی نسخه‌ها از مواردی بودن که اکثر منتقدین به آن اشاره کرده‌ بودند. Flying Wild Hog اعلام کرد هنوز کار تیم سازنده با این بازی تمام نشده و قطعا تمامی ایرادات فنی بازی به سرعت رفع می‌شوند.

سازندگان در کنار اعلام خبر در دست ساخت بودن آپدیت بازی Shadow Warrior 3 به مخاطبان وعده دادند خیلی زود این آپدیت منتشر شود:

ما به دقت مخاطبان را زیر نظر داشتیم واز بازخوردهای آن‌ها نکات مهم و ارزشمندی را برداشت کرده‌ایم و آن را به مراجع مربوط انتقال داده‌ایم. در حال حاضر مشغول ساخت یک پچ جدید برای بازی هستیم که تمامی ایراداتی که شما به آن اشاره کرده‌اید را رفع می‌کند و بزودی روی تمامی پلتفرم‌های مقصد در دسترس قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود اینپچ اقدام به رفع ایرادات و باگ‌های فنی بازی کند و خبری از محتوای جدید طی این پچ نباشد اما، برای کسب اطمینان باید منتظر بیانیه‌ای رسمی سازندگان باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *