اخبار بازی

مشکلات بخش آنلاین بازی Elden Ring برای کنسول‌های ایکس باکس رفع شدند

استودیو فرام سافتور طی یک توئیت اعلام کرد مشکلات بخش آنلاین بازی Elden Ring برای کنسول‌های ایکس باکس رفع شدند و کاربران کنسول‌های مایکروسافت نیز می‌توانند در فعالیت‌های آنلاین این بازی مشارکت کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو فرام سافتور روز گذشتی پچ جدیدی را برای نسخه‌های PS5 و PC بازی الدن رینگ منتشر کرد. هر چند هنوز مشخص نیست این پچ چه میزان روی کیفیت اجرای بازی موثر است اما، کاربران گزارش داده‌اند ایراد اجرا نشدن نسخه PC و مشکل کرش کردن و بسته شدن بازی روی نسخه PS5 به طور کامل رفع شده‌است. در این میان کاربران ایکس باکس، چه در نسل هشتم و چه در نسل نهم خبر از عدم امکان اتصال به بخش آنلاین داده‌اند. به گفته این کاربران اکان تجربه بازی به صورت آنلاین روی کنسول‌های ایکس باکس وجود ندارد.

این مشکل عمدتا برای کاربرانی بود که ورژن ۱.۰۲.۱ را دانلود نکرده بودند. این کاربران هر زمان که اقدام به اتصال به بخش آنلاین می‌کردند، با پیام Network Status Check Failed مواجه می‌شدند. فرام سافتور نیز ضمن تایید این موضوع، در توئیت جدید خود مدعی شد این مشکل رفع شده‌است. باید منتظر ماند و دید دی آینده گزارش مشکل و ایراد جدیدی را خواهیم شنید یا خیر. در حال حاضر مخاطبان کنسول‎‌های ایکس باکس نیز مانند در فعالیت‌های بخش آنلاین نظیر PvP و ارسال و دریافت پیام در جهان بازی شرکت کنند.

الدن رینگ هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *