اخبار بازی

بازی Elden Ring در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت

مطابق آمار جدید موسسه Gfk، بازی Elden Ring در صدر جدول آمار فروش این هفته انگلستان قرار گرفت. این آمار بدون لحاظ کردن میزان فروش نسخه‌های دیجیتالی است. الدن رینگ در مقایسه با دارک سولز ۳ در مدت مشابه، ۲۶ درصد فروش بیشتری داشته‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مطابق آماری که موسسه Gfk منتشر کرده‌است، بازی الدن رینگ، محصول جدید استودیو فرام سافتور در هفته منتهی به ۲۶ام فوریه توانست با کنار زدن Horizon: Forbidden West، در صدر جدول عناوین پر فروش هفته کذشته بایستد. الدن رینگ همچنین در میان بازی‌های استودیو فرام سافتور پیشتاز است. این بازی در مدت مشابه در مقایسه با دارک سولز ۳، ۲۶ درصد بیشتر فروحته‌است. لازم به ذکر است در این آمار فروش نسخه‌های دیجیتالی لحاظ نشده‌است و مارکت این بخش از سال ۲۰۱۶ بسیار وسیع‌تر شده‌است و انتظار می‌رود الدن رینگ در مجموع عملکرد به مراتب بهتری نسبت به دارک سولز ۳ داشته باشد.

در ربته دوم بازی Horizon: Forbidden West ایستاده که در مقایسه با هفته اول عرضه، افت فروش ۷۹ درصدی را تجربه کرده‌است. بازی Pokemon Legends: Arceus با افت فروش ۵ درصدی همچنان در رده سوم قرار دارد. بازی Dying Light 2 Stay Human که از بازی‌هایی است که اخیرا عرضه شده‌است، از رتبه سوم هفته پیش به رتبه هفتم سقوط کرده‌است. محصول جدید تک لند افت فروش ۵۵ درصدی را در هفته گذشته نسبت به هفته پیش از آن تجربه کرد. GRID، بازی دیگری که هفته پیش عرضه شد، در اولین هفته انتشار خود در رتبه ۱۸ام قرار گرفت.

شما در ادامه می‌توانید جدول ده عنوان پرفروش هفته کذشته در بریتانیا را مشاهده کنید. لازم به ذکر است در این جدول تنها فروش فیزیکی لحاظ شده‌است.

عنوان رتبه این هفته هفته گذشته
Elden Ring ۱
Horizon: Forbidden West ۲ ۱
Pokémon Legends: Arceus ۳ ۲
Mario Kart 8: Deluxe ۴ ۴
FIFA 22 ۵ ۵
Call of Duty: Vanguard ۶ ۷
Dying Light 2 Stay Human ۷ ۳
Animal Crossing: New Horizons ۸ ۶
Minecraft (Switch) ۹ ۸
Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition ۱۰ ۱۴
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *