اخبار بازی

بازی Elden Ring در روز عرضه آمار 764 هزار کاربر هم زمان در استیم را ثبت کرد

محصول جدید استودیو فرام سافتور و یکی از عناوین تحسین شده امسال، بازی Elden Ring توانست در روز عرضه آمار خارق العاده ۷۶۴ هزار کاربر هم زمان در استیم به ثبت برساند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

درست از زمانی که برای اولین بار تریلر معرفی بازی الدن رینگ در رویداد E3 2019 به نمایش درآمد، این بازی مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و در تمام این مدت آن‌ها در انتظار کسب اطلاعات بیشتر از بازی بودند. بی‌مورد نیست که این بازی دو سال متوالی به عنوان مورد انتظارترین بازی سال توسط رویداد The Game Awards انتخاب شد. بالاخره طی هفته گذشته این بازی روانه بازار شد و همانطور که انتظار می‌رفت با استقبال بسیار خوب مخاطبان و منتقدان مواجه شد. شاید کم‌تر کسی چنین نمره متای بالایی را بریا بازی پیشبینی می‌کرد اما، محصول جدید فرام سافتور توانست به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ از نظر نمره متاکریتیک تبدیل شود. مخاطبان نیز استقبال بسیار خوبی از بازی داشتند.

در روز عرضه بازی الدن رینگ آمار فوق العاده ۷۶۴۸۳۵ کاربر هم زمان در استیم را به ثبت رساند. ارزش این رقم زمانی بیشتر مشخص می‌شود که آن را با دو پروژه قبلی استودیو مقایسه کنیم. بازی Sekiro: Shadows Die Twice در روز عرضه ۱۲۵۳۱۵ کاربر هم زمان داشت و بازی Dark Souls 3 که پیش از الدن رینگ موفق‌ترین بازی فرام سافتور در این زمینه محسوب می‌شد، آمار ۱۲۹۹۷۵ کاربر هم زمان در روز عرضه را در اختیار دارد.

بازی Elden Ring هم اکنون برای پلتفرم‌های PS5 ،Xbox Series X/S ،PS4 ،Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *