اخبار بازی

یک سهام‌دار از Activision در پی خریداری شدن توسط Microsoft شکایت کرد

یکی از سهامداران، اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) را به تضاد منافع متهم می‌کند و ادعا دارد که این معامله به نفع سهامداران شرکت نیست.

در حالی که خبر خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت در ماه گذشته، یکی از مواردی بود که همه را شگفت زده کرد، این معامله سوالات زیادی را درون شرکت ایجاد کرد و همه از آن راضی نیستند. به همین دلیل، کایل واتسون (Kyle Watson)، سهامدار اکتیویژن بلیزارد، علیه این شرکت و هیئت مدیره آن در کالیفرنیا، به دلیل نقض قانون بورس اوراق بهادار در طرح پیشنهادی آن‌ها برای فروش خود به مایکروسافت، شکایت کرده است.

شکایت ارائه شده، تضاد منافع را زیر سوال می‌برد و ذکر می‌کند که این معامله به نفع کارمندان اکتیویژن بلیزارد، واتسون یا سهامداران شرکت نیست و فقط مسئولان بالارده و مدیران شرکت از آن سود می‌برند. جدای از آن، وکیل واتسون در این پرونده، شرکت را به نقض قانون مبادله متهم می کند؛ زیرا پرونده SEC در تاریخ 18 فوریه، ظاهرا گمراه‌کننده و ناقص بوده و جزئیات مربوط به کمیته‌ فروش شرکت را به وضوح نشان نمی‌دهد.

واتسون از دادگاه درخواست دارد تا اکتیویژن بلیزارد را به انتشار بیانیه‌ی جدید SEC مجبور کند. این بیانیه‌ی جدید شامل جزئیات بیشتر بدون اظهارات گمراه‌کننده می‌شود و اگر معامله پیشنهادی موفقیت‌آمیز باشد، واتسون به دنبال خسارت است. یکی از سخن‌گویان اکتیویژن بلیزارد در مورد این شکایت به Polygon اظهار نظر کرده و گفته است که این شرکت با ادعاهای مطرح شده در دادخواست مخالف است و مشتاقانه منتظر ارائه استدلال‌های خود در دادگاه است.

به نظر نمی‌رسد شکایت یک سهام‌دار، مشکلاتی را برای نهایی شدن قراردادی به این بزرگی به وجود بیاورد. این شخص احتمالا به دنبال خسارت و کسب پول از این پرونده است. شما چی فکر می‌کنید؟

Gramy kاینسایدر استخونی
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *