اخبار بازی

بازی Assassin’s Creed Valhalla تا روز دوشنبه رایگان است

به دنیال انتشار آپدیت ۱.۰۵ برای بازی Assassin’s Creed Valhalla، یوبی سافت اعلام کرد این بازی تا روز دوشنبه نهم اسفند (۲۸ام فوریه) به رایگان روی تمامی پلتفرم‌های مقصد در دسترس خواهد بود و مخاطبان می‌توانند پیشرفت‌های خود را در صورت تمایل به تهیه بازی، به نسخه کامل منتقل کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

روز گذشته یوبی سافت آپدیت ۱.۰۵ را برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر کرد تا بار دیگر بخشی از ایرادات و باگ‌های فنی و بصری بازی را رفع کند. در کنار انتشار این آپدیت سازندگان اعلام کردند نسخه‌های پلی استیشن ۴، پلی اسیتشن ۵، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و گوگل استدیا برای مدت محدودی برای تمامی مخاطبان پلتفرم‌های مذکور به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و مخاطبان می‌توانند به تجربه مراحل داستانی مشغول شوند یا با سیستم مبارزه بازی خود را سرگرم کنند و در غارت‌های دریایی و نبردهای پیامد آن شرکت کنند. در صورتی که مخاطبان تصمیم بگیرند نسخه کامل بازی را تهیه کنند، می‌تواند پیشرفت‌های خود را به آن نسخه منتقل کنند. این فرصت تنها تا نهم اسفندماه برقرار است.

قطعا محتوای بازی تنها به نسخه اصلی محدود نمی‌شود، دو DLC پولی و داستانی Wrath of the Druids و The Siege of Paris پس از عرضه بازی به صورت جداگانه برای بازی منتشر شدند که هر دو با استقبال بسیار خوب مخاطبان رو به رو شدند. در کنار این دو بسته، DLC رایگان Assassin’s Creed Crossover Stories نیز برای دارندگان بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla و Assassin’s Creed odyssey قرار گرفت که شامل ماموریت‌های مشترک دو شخصیت Eivor و Kassandra بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *