اخبار بازی

کاربران ایکس باکس بار دیگر می‌تواند مستقیما به Twitch دسترسی داشته باشند

پس از گذشت ۵ سال مخاطبان کنسول‌های ایکس باکس بار دیگر می‌توانند به آپشن لایو استریم از طرق توئیچ به صورت مستقیم دسترسی داشته باشند. این گزینه در سال ۲۰۱۷ و هم زمان با آغاز پروژه پلتفرم استریم Mixer حذف شده بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پروژه پلتفرم استریم میکسر یکی از پروژه‌های جاه‌طلبانه و بزرگ مایکروسافت بود و سران کمپانی برای موفقیت آن بودجه عظیمی را تدارک دیده بودند و برای جذب سریع مخاطبان با قراردادهای هنگفت استریمرهای محبوب را به طرف این پلتفرم کشانده بودند اما، تنها پس از گذشت سه سال از عرضه آن و در سال ۲۰۲۰ این پروژه به طور کامل و رسمی کنار گذاشته شد و مایکروسافت از تلاش برای تغییر شرایط منصرف شد. از سال ۲۰۱۷ و هم زمان با آغاز پروژه Mixer مایکروسافت امکان دسترسی متسقیم به توئیچ را از کنسول‌ ایکس باکس وان حذف کرده بود.

اکنون و پس از گذشت ۵ سال و دوسال پس از تعطیلیکامل میکسر این آپشن بار دیگر در اختیار کاربران ایکس باکس قرار گرفته و مخاطبان این پلتفرم‌ها می‌توانند مستقیما گیم‌پلی خود را به صورت لایو استریم با دوستان و تماشاگران خود به اشتراک بگذارند. این خبر طی یک پست از طرق وبسایت خبری ایکس باکس اعلام شده بود.

کاربران ایکس باکس برای استفاده از این آپشن باید یک اکانت فعال توئیچ را به ایکس باکس خود کانکت کنند. استریمرهای ایکس باکس امکان رندر کردن ویدیوهای وبکم ۱۰۸۰p خود را با فرمت‌های YUY2 یا NV12 دارند. گزینه انتخاب بیت ریت مد نظر کاربر نیز با آپدیت جدید ایکس باکس اضافه می‌شود.

مسلما این خبر به اندازه خریدهای بزرگ و پر سر و صدا کمپانی جلب توجه نمی‌کند اما، قطعا باعث رضایت مخاطبان ایکس باکس خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *