اخبار بازی

آپدیت جدید Elden Ring پیش از عرضه رسمی بازی منتشر شد

استودیو فرام سافتور ساعاتی پیش از عرضه رسمی بازی جدید خود آپدیت جدید Elden Ring را با هدف رفع ایرادات فنی و گرافیکی، برقراری بالانس میان بخش‌های مختلف بازی و بهبود کنترلرها منتشر کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

از سال ۲۰۱۹ و زمانی که الدن رینگ برای اولین بار معرفی شد تا به امروز، پروژه جدید فرام سافتور دائما مورد توجه مخاطبان بوده و از طرفداران قدیمی زیرژانر سولز بورن گرفته تا مخاطبانی که تا کنون هیچ یک از عناوین استودیو ژاپنی را تجربه نکرده‌ان، همه و همه دلایل مختلفی برای هیجان زده شدن داشتند. بی‌مورد نیست که این بازی دو سال متوالی به عنوان موردانتظاترین بازی سال توسط جشنواره The Game Awards برگزیده شده بود. پس از انتشار نقدهای بازی و کسب نمره کم‌نظیر ۹۷، هیجان برای تجربه بازی به بالاترین سطح خود رسیده و بسیاری از مخاطبان در سراسر دنیا از امروز به تجربه آن مشغول می‌شوند.

مسلما ساندگان قصد دارند تجربه اولیه بازی برای مخاطبان حتی‌الامکان لذت بخش و بی‌عیب باشد و در همین راستا آن‌ها ساعاتی پیش آپدیت جدید Elden Ring را درست در روز عرضه رسمی منتشر کردند. پچ ۱.۰۲ ایرادات مختلفی از بازی مانند افت گاه و گاه نرخ فریم، درست اجرا نشدن ماموریت‌های npcها و همچنین بالانس نبودن برخی از بخش‌های بازی را رفع می‌کند. تغییرات اعمال شده در این پچ الزاما گسترده و تعیین کننده نیستند اما، در مجموع به هرچه بهتر شدن تجربه مخاطبان از بازی کمک خواهند کرد.

الدن رینگ هم اکنون برای پلتفرم‌های PS5 ،PS4 ،Xbox Series X/S ،Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *