اخبار بازی

به‌روزرسانی بعدی GTA Trilogy به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد

به گفته راک‌استار (Rockstar)، آپدیت‌های جدیدی از GTA Trilogy طی هفته آینده منتشر خواهد شد.

این خبر در یک توییت رسمی تایید شد. راکستار در این توییت اذعان کرد که از صبر و حمایت جامعه خود قدردانی می‌کند. در حال حاضر مشخص نیست که این به‌روزرسانی‌ها چه کاری انجام خواهند داد و اینکه آیا توییت به چندین آپدیت اشاره دارد یا صرفا صحبت از یک پچ برای چندین پلتفرم می‌کند. این آپدیت آخرین مورد از سری طولانی به‌روزرسانی‌های بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition به حساب می‌آید. مجموعه ریمستر مورد انتظار در ماه نوامبر با تعداد قابل توجهی از مشکلات فنی و همچنین اسناد “ناخواسته” در فایل‌های بازی مانند موسیقی بدون مجوز و یادداشت‌های توسعه‌دهنده، منتشر شد.

راکستار متعاقبا از طرفداران به دلیل وضعیت بازی عذرخواهی کرد و قول داده بود که با به‌روزرسانی‌‌های آینده، اقدامات لازم برای بهبود این عنوان را انجام دهد. نسخه سوییچ بازی، مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت و بسیاری از رسانه‌ها آن را “ناامیدی” خطاب کردند. فریم‌ریت وحشتناک و سرعت بارگذاری طولانی از جمله مواردی هستند که منتقدین بیشترین انتقاد را به آن داشتند. مشخصا تجربه‌ی این اثر روی آخرین کنسول دستی نینتندو پیشنهاد نمی‌شود. اگر کنسول دیگری جز سوییچ ندارید، خبر خوبی برای شما در مورد بازی GTA Trilogy وجود ندارد.

علی‌رغم شروع ضعیف، استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل تیک-تو (Take-Two)، ادعا کرد که این مجموعه از زمان انتشار “عالی” عمل کرده است. انتشار نسخه‌های فیزیکی بازی روی نینتندو سوییچ، اوایل این ماه انجام شد. لازم به ذکر است که این عمل با تاخیری نسبتا کوتاه انجام گرفت. نسخه فیزیکی این مجموعه در 17 دسامبر 2021، ده روز پس از عرضه دیجیتال، روی سیستم‌های پلی استیشن و ایکس باکس نیز منتشر شده بود.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و پلی استیشن، نینتندو سوییچ، PC، اندروید و آی‌او‌اس عرضه شده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *