اخبار بازی

کارگردان Bayonetta 2 به تیم Street Fighter 6 می‌پیوندد

یوسوکه هاشیموتو (Yusuke Hashimoto) که سابقه‌ی کارگردانی بازی‌های Bayonetta 2 و Star Fox Zero را دارد، به عنوان طراح بازی به تیم Street Fighter 6 می‌پیوندد.

بازی Street Fighter 6 دیروز و با انتشار تیزری کوتاه معرفی شد. طبق اعلام کپکام (Capcom)، اطلاعات و اخبار تکمیلی بازی نیز در تابستان امسال منتشر خواهند شد، اما در حال حاضر، کارگردان بازی‌های Bayonetta 2 و Star Fox Zero که سابقه‌ی کار روی چندین نسخه از سری Resident Evil را نیز در کارنامه دارد، حضور خود را در تیم ساخت این بازی تأیید کرده است. طبق توییت جدید هاشیموتو، او به عنوان یک طراح بازی (Game Designer) فعالیت خواهد کرد.

هاشیموتو در ساخت بازی‌های Resident Evil 3 ،Resident Evil و Resident Evil 4 به عنوان رئیس بخش جلوه‌های ویژه و در ساخت بازی Bayonetta 1 به عنوان تهیه‌کننده شرکت داشته است.

هرچند که جزئیات کاملی از بازی پیش رو در اختیار نداریم، اما شایعاتی نظیر استفاده از موتور بازی‌سازی RE که برای بازی‌های اخیر کپکام نظیر Monster Hunter Rise ،Devil May Cry 5 ،Resident Evil 7: Biohazard ،Resident Evil Village نیز استفاده شده بود و انتشار بازی روی کنسول‌های نسل هشتم، نهم و PC وجود دارند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *