اخبار بازی

هر آنچه باید از Call of Duty Modern Warfare 2 بدانید

در این مقاله اطلاعات منتشر شده از Call of Duty 2022 که با نام Modern Warfare 2 شناخته می‌شود، از جمله نقشه‌ها، تاریخ انتشار و حالت‌های بازی را بررسی می‌کنیم.

انتظارات برای انتشار دنباله‌ی ریبوت موفق Call of Duty: Modern Warfare از همان زمان عرضه در سال 2019 شکل گرفت و مخصوصا حالا با وضعیت بدی که عنوان Call of Duty: Vanguard در آن قرار دارد، تشدید نیز شده است.

از زمانی که انتشار دنباله‌ی Call of Duty: Modern Warfare افشا شد، بازی‌بازان و کل جامعه‌ی گیمینگ به دنبال کسب اطلاعات بیشتری درباره‌ی این عنوان از استودیوی محبوب اینفینیتی وارد (Infinity Ward) هستند.

با وجود این که سازندگان اطلاعات به خصوصی درباره‌ی این بازی منتشر نکرده‌اند، اخبار جالبی درباره‌ی این عنوان افشا شده است.

تاریخ انتشار

Call of Duty
طبق اطلاعات افشا شده، عنوان Call of Duty: Modern Warfare II بسیار خشن‌تر و واقع‌گرایانه‌تر از دیگر عناوین سری خواهد بود و سازندگان این عنوان روی عنصر ترس بیشتر تمرکز کرده‌اند.

با توجه به این که اکثر عناوین قبلی سری در ماه‌های نوامبر یا اکتبر هر سال منتشر شده‌اند، تاریخ احتمالی انتشار Call of Duty: Modern Warfare II احتمالاً در اواخر آبان یا اوایل آذر سال 1401 (نوامبر 2022) خواهد بود. اینفینیتی وارد تنها بازه پاییز را تایید کرده است.

نقشه‌های بخش چندنفره‌‌ی عنوان Call of Duty: Modern Warfare II

Call of Duty: Modern Warfare II
نمایی از نقشه‌ی Terminal

تمامی افشاکنندگان و منابع داخلی روی این مسئله تاکید دارند که نقشه‌های کلاسیک عنوان Call of Duty Modern Warfare 2 (2009) بازخواهند گشت. تام هندرسون نیز مدتی پیش اشاره کرده بود که سازندگان این نقشه‌ها را از عنوان Call of Duty Modern Warfare 2 Remastered جدا کرده‌اند تا در بخش چندنفره‌ی عنوان پیش رو قرار دهند.

یکی دیگر از افشاکنندگان اطلاعات با سابقه نیز نام چند نقشه‌ را فاش کرده بود. این نقشه‌ها جزو محبوب‌ترین نقشه‌ها در کل سری Call of Duty هستند و احتمال بازگشتشان بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

نقشه‌هایی که احتمال بازگشتشان در عنوان Call of Duty: Modern Warfare II وجود دارند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • Favela
  • Highrise
  • Shipment
  • Terminal
  • Quarry

با توجه به اطلاعات منتشر شده از این منبع داخلی، در نقشه‌ی Favela بازی‌بازان در محیط‌های بسته‌تری قرار خواهند گرفت، در حالی که نقشه‌ی Terminal موقعیت‌های خوبی برای اسنایپر‌ها خواهد داشت.

نقشه‌ی Highrise بیشتر برای بازی‌بازانی که سبک بازی سریع را می‌پسندند مناسب خواهد بود، در حالی که نقشه‌ی Shipment هنوز هم در عناوینی مثل Call of Duty Vanguard وجود دارد. لازم به ذکر است که حتی با وجود انتشار این نقشه‌ها، شاهد ورود نقشه‌های جدیدی‌ نیز به این عنوان خواهیم بود.

تغییرات اعمالی در عنوان Warzone

Caldera نقشه‌ی جدید عنوان Warzone است که پس انتشار بازی Call of Duty Vanguard به این عنوان اضافه شد.

با انتشار عناوین Call of Duty Black Ops Cold War و Call of Duty Vanguard تغییرات اساسی‌ای در بازی Warzone ایجاد شد، اما عنوان Call of Duty: Modern Warfare II فراتر رفته و Warzone 2 را دریافت می‌کند. توسعه‌ی Warzone 2 و ادغام آن با Modern Warfare 2 تایید شده است، اما هنوز مشخص نیست که این دو را در کنار یکدیگر شاهد خواهیم بود یا Warzone 2 مدتی بعد از انتشار MW 2 در دسترس قرار می‌گیرد.

حالت‌های بازی جدید بخش چندنفره‌ی عنوان Call of Duty: Modern Warfare II

حالت جدید DMZ

طبق اطلاعات افشا شده توسط تام هندرسون، بازی Call of Duty: Modern Warfare II شامل بخش چندنفره‌ای با نام DMZ خواهد بود. با وجود آن که هنوز مطمئن نیستیم این بخش دقیقا چه رویکردی را پیش می‌گیرد، بعضی از افشاکنندگان اعتقاد دارند که این حالت گیم‌پلی‌ای شبیه عنوان Escape From Tarkov را ارائه می‌دهد.

تام هندرسون معتقد است این حالت چهار سالی می‌شود که در دست ساخت قرار دارد و بازی‌بازان را مجبور می‌کند تا در نقشه‌‌ای به بزرگی نقشه‌های عنوان Warzone به گشت و گذار بپردازند.

با توجه به توضیحات منتشر شده از طرف منابع داخلی مختلف، این حالت بازی بسیار سخت‌تر و پیچیده‌‌تر از دیگر‌ حالات سری Call of Duty خواهد بود.

حالت جدید Attackers vs Defenders

طبق جزئیات لو رفته، بازی Call of Duty: Modern Warfare II شامل حالت جدیدی به نام Attackers vs Defenders می‌شود که گیم‌پلی‌ای شبیه به عنوان Rainbow Six Siege خواهد داشت و در این حالت شاهد درگیری پلیرها برای تسلط بر اهداف مختلف، در دو گروه مختلف خواهیم بود.

البته گروه دیگری از افشاکنندگان اطلاعات، از جمله تام هندرسون، اشاره کردند که این حالت از عنوان Call of Duty: Modern Warfare حذف شده بود و از آن زمان چیزی درباره‌اش نشنیده‌اند.

پلتفرم‌های مقصد

با توجه به اطلاعات منتشر شده، بازی Call of Duty: Modern Warfare II برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد و درست مثل دو عنوان قبلی این سری، میان‌نسلی خواهد بود.

اطلاعات لو رفته‌ی مربوط به بخش داستانی

چند ماه قبل، لیستی از بازی‌‌های در دست ساخت از سرور‌های شرکت انویدیا (Nvidia) فاش شد. در این فهرست، بازی در دست ساخت استودیوی اینفینیتی وارد با نام رمزی Project Cortez قرار داشت که احتمال می‌رود اسم رمزCall of Duty: Modern Warfare II باشد. پس از انتشار این خبر بود که گفت‌وگوها در مورد مسیر داستانی این بازی بالا گرفت.

با توجه به اطلاعات لو رفته، در بخشی از این بازی شاهد درگیری با مافیای مواد مخدر کلمبیا خواهیم بود. جدا از این، هوش مصنوعی در این عنوان به شدت تقویت شده است و شخصیت‌های بازی خیلی واقع‌گرایانه‌تر به تیر خوردن واکنش نشان خواهند داد.

MEYSAMB300
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *