اخبار بازی

عضو سابق لایون‌هد به تیم توسعه‌ی Fable پیوست

استودیوی لایون‌هد (Lionhead Studios)، توسعه‌دهنده‌ای بود که فرنچایز Fable را خلق کرد و تا پیش از لغو ساخت Fable Legends، بر آن نظارت داشت.

پس از لغو شدن بازی مذکور و بسته شدن این استودیو، خبر خوب برای طرفداران فرنچایز Fable این است که سازنده‌ی سری Forza Horizon یعنی استودیوی پلی‌گراند گیمز (Playground Games)، بنا دارد تا با عرضه‌ی یک ریبوت، این فرنچایز را به میادین بازگرداند. برای این کار، پلی‌گراند گیمز از افرادی که تجربه‌ی کار روی فرنچایز Fable را دارند، کمک خواهد گرفت.

یکی از این افراد، ایمی لوک (Amie Loake) است. خانم لوک اخیرا پستی را در صفحه‌ی توییتری خود منتشر کرده است تا اعلام کند به عنوان تولید کننده‌ی ارشد بازی Fable، استودیوی پلی‌گراند گیمز را در این پروژه همراهی خواهد کرد. او نزدیک به سه سال (از سال 2013 تا سال 2016) در تیم استودیوی لایون‌هد فعالیت داشته است. طی این سه سال، ایمی لوک مدیر بررسی نرم‌افزار در ساخت بازی Fable Anniversary بوده و در تولید بازی لغو شده‌ی Fable Legends هم نقش داشته است. چندی قبل بود که خانم لوک، به بیش از پنج سال حضور خود در استودیوی سومو دیجیتال (Sumo Digital) پایان داد.

بازی Fable هم اکنون مراحل توسعه برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی را پشت سر می‌گذارد. گرچه تاریخ عرضه‌ی این بازی به صورت رسمی تایید نشده است، اما طبق شایعات، ممکن است سال آینده‌ی میلادی شاهد عرضه‌ی Fable باشیم.

بسیار خوشحال هستم از این که اعلام می‌کنم به عنوان تولیدکننده‌ی ارشد، به تیم Fable در پلی‌گراند گیمز خواهم پیوست! بسیار هیجان‌زده هستم از این بابت که بخشی هستم از آوردن این فرنچایز، که بسیار برای من مهم است، به نسل جدید. امیدوارم که بتوانیم Lionهای عزیزم را سرافراز کنیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *