اخبار بازی

عرضه کاورهای پلی استیشن ۵ در فروشگاه‌های شخص ثالث دچار تاخیر شد

به نظر می‌رسد که عرضه‌ی قاب‌های پوششی موسوم به “کاور” کنسول پلی استیشن ۵ در فروشگاه‌های شخص ثالث همچون آمازون (Amazon)، با تاخیر مواجه شده است.

قاب‌های پوششی مخصوص کنسول پلی استیشن ۵ که دارای رنگ‌های خاصی هستند، قرار بود از امروز، ۲۹ بهمن ماه (۱۸ فوریه) در فروشگاه‌‌های شخص ثالث همچون آمازون و کاریز (Currys) نیز به فروش برسند. اما تا زمان نگارش این مطلب، هنوز خبری از عرضه‌ی این قاب‌های مخصوص در چنین فروشگاه‌هایی نیست و ظاهراً این قطعات جانبی کنسول پلی استیشن ۵، تنها مستقیماً از طریق فروشگاه پلی‌استیشن قابل خرید هستند.

شرکت سونی پیش‌تر گفته بود که قاب‌های پوششی کنسول پلی استیشن ۵ با رنگ‌های Midnight Black و Cosmic Red، از ۲۹ بهمن ماه یعنی از امروز در فروشگاه‌های شخص ثالث نیز به فروش خواهند رسید. اما حالا بخش فروشگاهی PlayStation Direct وب‌سایت پلی‌استیشن (هم در ایالات متحده و هم در بریتانیا)، اعلام کرده است که آغاز فروش کاورهای کنسول پلی استیشن ۵ در فروشگاه‌های شخص ثالث، به ماه آینده‌ی میلادی موکول شده است.

در همین رابطه بد نیست بدانید، که رنگ‌های دیگری از این کاورهای قابل تعویض با نام‌های Galactic Purple ،Nova Pink و Starlight Blue نیز طی نیمه‌ی اول سال جاری میلادی وارد بازار خواهند شد.

snowgirlAli Hassan nejad
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *