اخبار بازی

شرکت Embracer Group تا سال ۲۰۲۶ میلادی ۲۵ بازی منتشر می‌کند

کمپانی امبریسر گروپ (Embracer Group)، شرکت مادر تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic)، اعلام کرده که برنامه دارد تا آپریل سال ۲۰۲۶ میلادی، ۲۵ بازی AAA عرضه کند.

کمپانی امبریسر گروپ در چند سال اخیر استودیوهای بسیاری را خریداری کرده و اعلام کرده که به این استراتژی ادامه خواهد داد. با شرکت‌هایی همچون سِیبر اینتراکتیو (Saber Interactive)، تی‌اچ‌کیو نوردیک، گیرباکس (Gearbox) و دیپ سیلور (Deep Silver) در زیر چتر امبریسر گروپ، بر کسی پوشیده نیست که این کمپانی پروژه‌های بسیاری را در دست ساخت دارد.

در گزارش مالی سه‌ماهه‌ی امبریسر گروپ ذکر شده که این کمپانی در استودیوهای خود بیش از ۲۵ بازی AAA در دست ساخت دارد که تا پیش از آپریل سال ۲۰۲۶ میلادی عرضه خواهند شد. لازم به ذکر است که در مجموع این کمپانی، ۲۱۶ پروژه‌ی در دست تولید دارد.

در همین حین و هنگامی که پیرامون خرید شرکت‌هایی همچون دارک هورس (Dark Horse) در آذرماه سال جاری پرسیده شد، کمپانی امبریسر گروپ پاسخ داد که “با بستن چنین قراردادهایی، این کمپانی متنوع‌ترین سبد سرمایه‌گذاری را در تمام صنعت بازی‌های ویدیویی خواهد داشت. انتظار می‌رود تا وابستگی ما به یک فرنچایز و سری خاص به زیر پنج درصد برسد و در نتیجه سوددهی پروژه‌های خود را افزایش دهیم.”

در نهایت این که این بازی‌های AAA از چه فرنچایزی خواهند بود، مشخص نیست. استودیوی 4ای گیمز (4A Games) روی یک عنوان جدید، دنباله‌ای برای سری Metro و یک عنوان چندنفره با الهام از فرنچایز Metro کار می‌کند و احتمالاً یکی یا چندتا از ۲۵ بازی AAA کمپانی امبریسر گروپ توسط این استودیو منتشر خواهد شد. یکی دیگر از آثاری که می‌تواند جز این پروژه‌های AAA باشد، بازی مورد انتظار Dead Island 2 است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *