اخبار بازی

تاریخ عرضه‌ فصل دوم Call of Duty: Mobile مشخص شد

شرکت اکتیویژن (Activision) به طور رسمی اعلام کرد که فصل دوم Call of Duty: Mobile تحت عنوان Task Force 141 در تاریخ 4 اسفند (23 فوریه 2022) منتشر خواهد شد.

حرفه‌ای‌ترین سربازان جهان هفته آینده بازمی‌گردند. مدتی پیش، اکتیویژن از تاریخ انتشار Call of Duty: Mobile Season 2 Task Force 141 رونمایی کرد. بر اساس این معرفی در 4 اسفند 1400، به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Call of Duty: Mobile منتشر می‌شود. همانند فصول پیشین این اثر، با انتشار به‌روزرسانی جدید، یک Battle Pass تازه به همراه اپراتورها و اسلحه‌های خاصی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. بر اساس گفته‌های رسمی اکتیویژن، خلاصه‌ای از همه‌ی آیتم‌های جدیدی که با انتشار این به‌روزرسانی در اختیار بازیکنان قرار داده می‌شود به شرح زیر است‌:

  • یک Battle Pass کاملاً جدید که تشکیل شده از موارد خاص و ممتازی است
  • اپراتورهای جدید که اعضای گروه Task Force 141 را تشکیل می‌دهند
  • یک شات‌گان با نام JAK-12 Shotgun
  • پوسته‌های جدید برای سلاح‌هایی که در بازی وجود دارد
  • Calling Cardای جدید که تا به حال در هیچ یک از فصول بازی وجود نداشته است.

اکتیویژن اعلام کرد که موارد رایگان موجود در Battle Pass این فصل، شامل یک Calling Card با نام Chopper Gunner Scorestreak می‌شود که با استفاده از آن شما می‌توانید دشمنان خود را از بالا نابود کنید این Calling Card در ردیف 14 این Battle Pass قرار گرفته است. همچنین با رسیدن به ردیف شماره‌ی 21، در Battle Pass شما قادر به استفاده از اسلحه‌ی جدید JAK-12 Shotgun خواهید بود. موارد رایگان دیگر، شامل انواع پوسته‌ها برای سلاح‌های بازی و اپراتورها در کنار مهارت‌های جدید می‌شود.

با خریداری Battle Pass شما امکان دسترسی به تمام محتوای موجود در Task Force 141، از جمله اپراتورهای Gaz و Ghost، دو نفر از نمادین‌ و به یادماندنی‌ترین اعضای تیم Task Force 141 را خواهید داشت.

همچنین با انتشار این به‌روزرسانی ما شاهد حضور موارد زیر برای تمامی بازیکنان خواهیم بود:

  • نقشه‌ی جدید، با نام Hardhat که اولین بار در Call of Duty: Modern Warfare 3 ظاهر شد.
  • یک حالت جدید به نام Counter Intel. در این حالت تروریست‌ها کسانی هستند که کنترل شهر را به دست‌ گرفته‌اند. بازیکنان باید با انجام کار تیمی و به آرامی، بدون آگاهی تروریست‌ها از حضور آن‌ها، شهر را از حضور دشمنان پاک کنند. انتخاب‌های بسیار حساسی در این مسیر طراحی شده که تفاوت بین آن‌ها نتیجه را کاملاً برعکس می‌کنند و به معنای پیروزی یا شکست خواهند بود. در پایان بازیکنانی که موفق به پاکسازی کامل شهر شدند به خاطر شجاعتشان پاداش‌های ارزشمندی دریافت خواهند کرد.

آپدیت فصل دوم بازی Call of Duty Mobile با نام Task Force 141 در 4 اسفند 1400 (23 فوریه 2022) برای تلفن‌های همراه منتشر می‌شود.

در انتها، می‌توانید تریلری رونمایی از این فصل را که نشان شکوه‌مند گروه Task Force 141 را به نمایش می‌گذارد، مشاهده کنید:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *