به تازگی هیدکی کامیا (Hideki Kamya)، معاون رئیس استودیوی پلاتینیومگیمز (PlatinumGames)، به تازگی گفته که دوست دارد به پایان رسیدن پروژهی بازی Scalebound را ببیند.
بیش از پنج سال از لغو شدن بازی Scalebound توسط مایکروسافت و پلاتینیومگیمز میگذرد. با این وجود هنوز بسیاری از طرفداران در مورد لغو این بازی ناامید هستند. با توجه به تریلرهای منتشر شده از Scalebound، به نظر میرسد که با پتانسیل بسیار بالایی طرف هستیم. این پتانسیل ظاهرا هرگز به واقعیت تبدیل نمیشود. با این حال این طور که به نظر میرسد حداقل استودیوی پلاتینیومگیمز به بازگشت به این پروژه و تکمیل آن علاقهمند است.
مدیر عامل جدید پلاتینیومگیمز، آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba) و معاون رئیس یعنی هیدکی کامیا (کارگردان بازیهایی مثل Bayonetta و Vanquish) به تازگی در مورد بازگشت به Scalebound و احیای این پروژه صحبت کردهاند. البته در صورتی که مایکروسافت هم مایل به انجام این کار باشد. در مصاحبهای جدید کامیا بار دیگر به این بازی اشاره کرد و گفت که کاملا در مورد بازگشت به آن جدی است. او تنها دوست دارد پایان این پروژه به عنوان یک فرد خلاق را ببیند، بلکه از علاقهی طرفداران هم با خبر است:
به نظرم این کمی عجیب است، چرا که فکر کنم در بسیاری از مصاحبهها از زمان لغو بازی گفتهام که دوست دارم این بازی را به زندگی بازگردانم. به عنوان یک خلاق این پروژه را به جاهایی رساندیم و حالا دوست دارم پایان آن را ببینم. همچنین میدانم که طرفدار به تجربهی آن شدیدا علاقه دارند. فکر کنم چند سالی میشود که در این مورد صحبت کردهام و کاملا در مورد بازگشت به پروژه جدی هستم.
جالب است بدانید که کامیا در ادامه گفت که نمیتواند تایید یا انکار کند که پلاتینیومگیمز در رابطه با احیای Scalebound با مایکروسافت صحبت کرده است. اگر پلاتینیومگیمز واقعا برای بازگرداندن Scalebound به مایکروسافت فشار وارد کند و این شرکت هم این سرمایهگذاری را ارزشمند ببیند، پس شاید بالاخره در آینده شاهد به واقعیت پیوستن این ایده باشیم.