اخبار بازی

قابلیت پیش دانلود Elden Ring در ایکس‌باکس فعال شد

هرچند تنها ده روز تا انتشار بازی مورد انتظار Elden Ring باقی مانده است، اما در نظر طرفداران این بازی، روزهای باقی مانده قصد سپری شدن ندارند!

در این شرایط، خبر خوب برای پلیرهای پلتفرم ایکس‌باکس این است که می‌توانند از همین حالا پیش دانلود بازی Elden Ring را در کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس و ایکس‌باکس وان خود آغاز کنند.

با آغاز مهلت پیش دانلود این ساخته‌ی جدید استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware)، متوجه شدیم که بسته به نسل کنسول بازی شما، حجم این بازی نزدیک به ۴۹ گیگابایت خواهد بود. البته مشخص نیست که فایل دانلودی با این حجم، بهینه‌ساز روز اول را نیز در بر خواهد داشت یا خیر.

Elden Ring download size
منبع تصویر: mp1st

البته اگر از افرادی هستید که تمایل به خرید نسخه‌ی فیزیکی بازی Elden Ring دارند، شما هم می‌توانید بازی را پیش دانلود تا پس از وارد کردن دیسک آن به دستگاه، بدون معطلی به اجرای بازی بپردازید. برای این کار تنها لازم است برنامه‌ی کاربردی ایکس‌باکس (Xbox App) را برای تلفن هوشمند آی‌اواس یا اندرویدی خود دانلود نمایید. سپس وارد حساب خود شوید و تلفن هوشمندتان را با کنسول بازیتان جفت (Pair) کنید.

پس از طی کردن مراحل فوق، کافی است Elden Ring را روی تلفن خود و در برنامه‌ی کاربردی ایکس‌باکس جستجو کنید تا مطابق تصویر زیر، گزینه‌ی Download to console برای شما نمایش داده شود.

منبع تصویر: mp1st

کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵، باید تا ۳/۴ اسفند ماه (۲۲/۲۳ فوریه) برای پیش دانلود بازی Elden Ring منتظر بمانند. این قابلیت، تنها در دسترس افرادی خواهد بود که بازی Elden Ring را از فروشگاه پلی‌استیشن برای کنسول پلی‌استیشن خود خریداری کرده باشند.

بازی Elden Ring سرانجام در روز جمعه، ۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ (۲۵ فوریه‌ی ۲۰۲۲) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *