اخبار بازی

استودیوی id Software به دنبال استخدام یک طراح مبارزات است

در حال حاضر استودیوی بازیسازی id Software به دنبال استخدام یک طراح مبارزات، برای بازی بعدی خود است. طبق شواهد، این بازی ادامه‌ی عنوان DOOM Eternal خواهد بود.

شرکت بازی‌سازی id Software یکی از اولین و تاثیرگذارترین استودیوها در ژانر بازی‌های شوتر اول شخص، از دهه‌ی 90 میلادی با سری بازی‌های شناخته شده‌ی DOOM است. حال با گذشت تقریباً 30 سال از تأسیس این استودیوی بازی‌سازی، این شرکت یکی از کار کشته‌‌ترین و باتجربه‌‌ترین استودیوها در ژانر بازی‌های تیراندازی اول شخص به شمار می‌رود که خود را با بازی DOOM و DOOM Eternal اثبات کرده است.

در حال حاضر هیچ خبر رسمی‌ای از بازی آینده‌ی این استودیوی آمریکایی در دست نیست، اما با نگاهی به آگهی شغلی منتشر شده از این شرکت بازی‌سازی، می‌توان حدس‌هایی زد. بر اساس لیست شغلی انتشار یافته در وبسایت زنیمکس مدیا(ZeniMax Media)، شرکت مادر id Software، این استودیوی بازی‌سازی به دنبال استخدام یک طراح مبارزات است که با بازی‌های قبلی این شرکت هم آشنایی داشته باشد.

علاوه بر شرایط بالا برای شخص متقاضی، این شخص بهتر است پیشینه‌ای در توسعه‌ی ماد (mod) و یا بازی‌های مستقل داشته باشد. این احتمال وجود دارد که بازی دیگر این شرکت یعنی Quake در حال احیا باشد مخصوصاً بعد از خریداری این استودیو توسط کمپانی مایکروسافت. طرفداران بازی‌های این استودیو هنوز برای شنیدن خبری از بازی جدید این شرکت باید صبر کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *