اخبار بازی

دموی نسخه پلی‌استیشن بازی Babylon’s Fall عرضه می‌شود

با اعلام توسعه‌دهنده‌ی بازی Babylon’s Fall یعنی استودیوی پلاتینیوم‌گیمز، دموی این بازی یک هفته پیش از انتشار نسخه‌ی کامل آن، برای کنسول‌های پلی‌استیشن منتشر خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت GamesTalk، دموی بازی سرویس محور Babylon’s Fall در تاریخ 6 اسفند ماه 1400 (25 فوریه 2022) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. این ساخته‌ی پلاتینیوم‌گیمز که شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) ناشر آن است، در تاریخ 12 اسفند ماه (3 مارس) عرضه خواهد شد.

در دموی بازی Babylon’s Fall، پلیرها می‌توانند تیم‌های خود را با ظرفیت حداکثر چهار پلیر تشکیل دهند. لازم به ذکر است که تمام داده‌های ذخیرشده در دموی بازی، به نسخه‌ی اصلی انتقال پیدا خواهند کرد. افرادی که نسخه‌های گران‌تر این بازی را خریداری می‌کنند، از 9 اسفند ماه (28 فوریه) به نسخه‌ی کامل دسترس خواهند داشت.

گفتنی است که فصل یا سیزن اول این بازی با عنوان Eternal Tower که از 6 اسفند ماه آغاز می‌شود، حدودا سه ماه ادامه خواهد داشت و در نهایت در تاریخ 10 خرداد ماه سال آینده (31 مه 2022)، به پایان خواهد رسید. همراه این فصل، دو بتل پس هم در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت که یکی از آن‌ها رایگان خواهد بود.

در سال 2018 میلادی بود که با انتشار تریلری از بازی Babylon’s Fall رونمایی شد. از این بازی اکشن که پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی، پلتفرم‌های مقصد آن هستند، با عنوان “چالش تازه‌ای” برای پلاتینیوم‌گیمز یاد شده بود.

اما در نهایت تابستان سال گذشته بود که شرکت اسکوئر انیکس، مجددا از بازی Babylon’s Fall رونمایی و این بار آن را اثری در دسته‌بندی عناوین سرویس محور معرفی کرد که برنامه‌های قابل توجهی برای محتویات پس از انتشار آن در نظر گرفته شده است.

در مصاحبه‌ی توسعه‌دهندگان بازی Babylon’s Fall، یونیچی ایهارا (Junichi Ehara)، از تهیه‌کنندگان فعال در شرکت اسکوئر انیکس، بازی مورد بحث را این گونه معرفی کرد:

این بازی به عنوان یک اثر لایو سرویس توسعه داده شده است. حتی پس از انتشار، ما برنامه داریم تا به طور منظم محتوای جدید ارائه کنیم.

شما می‌توانید با ساده کردن کانسپت بازی، از گیم‌پلی اکشن و روان Nier: Automata در ژانر هک اند اسلش لذت ببرید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *