اخبار بازی

چرا شیائومی علاقه ای به فروش گوشی هایش در آمریکا ندارد؟

چند سال پیش شیائومی نام غریبی در سراسر ایران به شمار می‌رفت. شیائومی نیز در نگاه اغلب کاربران کارکشته دنیای تکنولوژی یکی دیگر از چندین تولید کننده صرفاً عادی چینی بود که به سختی می‌توانست داخل چین حرفی برای گفتن داشته باشد، چه برسد به خارج از کشور.

با این حال شیائومی هفت سال پیش شروع به گسترش کسب و کارش نمود و به هند پا گذاشت. اکنون شیائومی برند به شدت مشهوری است که نه تنها در ایران بلکه در مناطق بسیاری از جهان به عرضه گوشی‌های هوشمند می‌پردازد.

با این حال هنوز یک بازار بسیار بزرگ، از دسترس شیائومی دور مانده است: آمریکا! این موضوع بسیار عجیب است که یکی از بزرگ‌ترین عرضه کننده‌های گوشی هوشمند و محصولات الکترونیک در سراسر جهان، از ۷ سال پیش تاکنون که شروع به فتح بازارهای مختلف کرده، هنوز نقشی در بازار ایالات متحده ندارد.

البته این تولید کننده چینی برخی از محصولات خود نظیر پاور بانک‌ها، پروژکتورها، دانگل‌های استریم، چراغ‌های LED هوشمند و … را روانه بازار آمریکا کرده است ولی هنوز هم خبری از گوشی‌های هوشمندش نیست.

سرانجام این شرکت چه زمانی وارد این بازار اعجاب‌انگیز خواهد شد؟ هیچ‌کس نمی‌داند اما ما شاید بتوانیم به این سوال پاسخ دهیم که چرا شیائومی تاکنون وارد بازار آمریکا نشده است.

MEYSAMB300
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *